Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Why God Why?
What is the point of placing
this virus on this planet?
Why could it not be enough
with your thoughts?
Are we just slaves
of your sins and hell?
Or are we just som kind of
virus that should not be?
Or is it all just fantasy
in a electron-molecyle-based-circuit-board that became alive and went to hell ?
GjenopprettetMedlem
Hrmfff.. i disse virus-tider finner jeg det nødvendig å advare mot et virus som herjer msn for tiden. Det kan se ut som det kommer en link til en uskyldig hjemmeside, øverst i meldingsvinduet. For guds skyld, hvis det kommer opp en slik link, ikke klikk på den før du er 100% sikker på at det virkelig er til en hjemmeside... Gjorde tabben, og sliter med å få fjernet dritten fra maskina

GjenopprettetMedlem
Er viktig å bruke siste oppdateringer på antivirus, antispam, antispyware, firewall osv. og huske å oppdatere programvarer på pc'en.
GjenopprettetMedlem
Antivirusprogrammet oppdateres daglig, men likevel klarer det ikke å finne viruset på maskina her. "Heldigvis" går dette på Microsoft sine programmer, så jeg kan ennå bruke firefox og komme meg på nett. Takk og lov for skype sier nå jeg
Litt kontakt med omverden må en jo ha når en sitter alene oppi huttiheita et sted

GjenopprettetMedlem
"Nightdragon":
Jækla herk! (er jækla et banneord?) 
Er et banneord i mitt vokabular

GjenopprettetMedlem
Jaaaaaaaaa, antiviruskraft

Kanskje det rett og slett ikke er meningen at jeg skal sitte så mye på nettet? Firefox fungerer jo, så på sonen kan jeg jo være

Spøk til side, det skal fikses. Har bare ikke lyst til å måtte formatere harddisken for å fikse det.
GjenopprettetMedlem
Kan jo hende problemet er hos en av dine kontakter, da jeg har opplevd at virus har tatt kontrollen på andre sine kontoer for så å sende spam til kontakten sine kontakter.... hvis det ga en mening da...
Pip pip. Mjau.