Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
livets farefulle veier
å våge, å riske, å gå som et barn gjennom skogen og bare leke
å hente lys til et såret barn som så gjerne vil leke, men som tror det er farlig å gi seg hen til de andre barna..
for de andre barna er så tunge og hun vil være lett. Hun vil fly gjennom skogen og leke, være ett med stjernene og leke i lyset..ikke mer offer i solidaritet med de andre
i solidaritet med mor.
Hun vil leke og utforske og fly, være fri.
Hun sikter rett mot stjernene. Der finner hun svar. Hvorfor er det så tungt der nede? Hvordan kan jeg hjepe uten å gå ned i det indre virvar og kaos. Hvordan kan jeg hjelpe uten å frata mennesker deres ansvar og indre kaos og smerte slik at de må gå om igjen og jeg må bære karma?
Ved å våge å si nei til deres smerte. Ved å ha tiltro til deres evne til å lære det de skal i dette livet. Selv om de faller, se at de skal falle for å lære. Det er din læring sa stjernene. Å ha tillit til at andre kan ordne opp i sine liv. Så skal du danse gjennom ditt. Livet handler om glede, ikke smerte. Hvis du danser gjennom gleden og sprer glede til de andre, er du sterk. Gå aldri ned i deres smerte. Det er din oppgave på jorda. Det å kjenne andres smerte krever at du slipper andres smerte og ikke gjør den til din. Du må lukke døra til andres smerte og stå i ditt eget lys. Enhver velger sin smerte, sin lidelse til de forstår at det handler om å være ett med gud og det guddommelige. Du må la dem erkjenne og føle på denne følelsen av avstengthet for at de skal klare å finne tilbake til eneheten med gud. Det er menneskenes valg å ta imot guds lys. Idet det velger å bli ett med sin egen guddommelighet er det fri. men la mennesket gå sin egen vei. Din vei er gjennom perlene og tårene så sinnet kan transformeres til til ren guddommelig kraft.
Den lille piken ble foraktet av far og holdt nede av mor, men hvem kan tåle så mye sterkt lys og kjærlighet som du hadde med? Hvem kan tåle det? Du så tvers inn i deres sjel som en gammel vismann. I skinnet fra lyset kommer alle skygger frem. Hvorfor lar du dem holde deg nede? Hvorfor lar du forakten og undertrykkingen stanse deg fra å oppleve glede? I hvor mange inkarnasjoner vil du la det negative holde deg borte fra ditt lys? Det er ditt karma, din renselse, din læring. Er det nok nå? Har du skjønt? Ditt lys er sterkere enn alt som er fordi lys er sterkere enn alt som er. Idet du slipper ditt eget lys, gir du rom for det som stanser deg. Det vil prøve til du ser ditt eget lys og til du tar imot gleden. Er du klar nå? Våger du å se lyset ditt?
Husk, i ditt eget lys ser du også dine egne skygger som du må jobbe med. Derfor er du redd for å se ditt eget lys. Er du klar nå? Til å gå over brua og se på lyset i ditt hjerte? Til å rense ut sinnet og trekke inn lyskraften? Det er din holy mission. Bli fri. La kroppen bli fri fra lidelsen og byrdene. La cellene transformeres til lys. La sjelen vaske gjennom deg og si høyt inni deg: Jeg er fri. Jeg er fri til å se mitt eget lys. Mitt eget lys er meg. Jeg våger å ta inn mitt eget lys. Jeg er lyset i meg og jeg tar imot gleden. Jeg er mester i mitt eget liv.
Og stjernene hjalp meg til å vaske den lille offerdukka som jeg hadde vært i så mange liv og en gudinne vokste frem i lyset. MIn indre gudinne. Jeg skaper mitt liv sa hun og danset i kraftens lys. Jeg er mitt indre lys. Jeg er gudinnen i lyset.

Og stjernefolket smilte og sendte meg hjem igjen til jorda der jeg lærte å stå i min egen gudinnekraft. Folk er folk, la folk være folk. Jeg skal spre mitt lys og være min kraft i ett med det guddommelige hjertet. Jeg er ett med det guddommelige i hjertet. Jeg er guds lys.

Velsignet være deg som leser dette og som finner din indre gudinne eller gud som kan ordne alt, skape alt, transformere alt. Fordi i lyset er alt mulig. I lyset finnes alle svar. Lyset er i ditt hjerte.

I kjærlighet og glede
GjenopprettetMedlem
Det er deilig å hvile trøtte øyne på slike kloke ord. Bare fortsett å skrive små historier.
:)
GjenopprettetMedlem
Jeg er fri. Jeg er fri til å se mitt eget lys. Mitt eget lys er meg. Jeg våger å ta inn mitt eget lys. Jeg er lyset i meg og jeg tar imot gleden. Jeg er mester i mitt eget liv.

Jeg har satt døra på gløtt til mitt indre
så min gudinne og jeg kan bli kjent med hverandre.

Takk til deg Lykke.
GjenopprettetMedlem
:wub: