Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
FAST Enterprise [Crawler]
Hadde en forunderlig drøm i natt.
Drømte at jeg hadde fått tvillinger, ja de var ca 1 år gamle, en hadde rosa klær på og den andre lyseblå.
Senere i drømmen var jeg plutselig midt i en ny fødsel, den ene babyen etter den andre "spratt" ut.
4 stykker, firlinger, med andre ord. Så ikke hvilket kjønn de var, for jeg ble så fortvilet. Jeg gråt og sa til alle rundt meg at jeg kunne jo ikke ta meg av alle disse babyene, jeg er tross alt over 60. Jeg blir nødt å gi dem bort, og gråt bare enda mere ved tanken på det.
Har gått i hele dag og fundert over hva denne drømmen prøver å fortelle meg, men har ikke kommet til noen fornuftig
tolkning. Er det noen andre som har noen tanker om babydrømmer?
Kristine :wub:
GjenopprettetMedlem
Når man drømmer om barn så representerer barnet i drømmen, barnet i deg. Når du drømmer om alderen på barn, så representerer det noe som hendte i ditt liv som tilsvarer alderen på hva "drømmebarnet" er, eller det handler om noe som skjedde deg for (her) 1 år siden.  Hva hente i livet ditt når du var rundt ett år gammel, eller for 1 år siden? Du sier at det ene barnet etter det andre "poppet" frem, tilslutt 4 stykker pg du måtte skille deg fra dem for at du hadde mulighet til å ta vare på dem selv. Tenk over barndommen din og livet oppover om det er situasjoner der du har måtte skilles fra noen/noe som du elsket. Situasjoner som du ikke har fått bearbeidet?

I vår travle hverdag har vi veldig ofte ikke tid til å ta oss av barnet i oss - vi skyver det unna. Det er viktig at vi også tenker på det og behandler barnet i oss med respekt og kjærlighet (dette er veldig vanskelig).

RITA
FAST Enterprise [Crawler]
Tusen takk Rita!
Der fikk jeg løsningen, din tolkning passet utmerket til min barndom.
Ble ofte skilt fra mine foreldre i den tida ja.
Nu skal jeg ha meg kaffe og bolle.
Ha en fin kveld.
Kristine