Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Denne drømmen var uten føleser var kun tilstede,ingen redsel mer som en reise i bevisthet !
Jeg var på dekk på en kjempe stor hvit båt så var det som båten gikk under vann
jeg var rolig og holdt meg fast først nedover og opp igjenn,
etter dette gikk jeg inn, der stod mine to søstere, de var min eneste slekninger
når jeg snur meg ser jeg ei dame, som står på do og heiser opp og ned en duk/hånkle i toalettet
etter dette går jeg ut igjenn
å der er det bare å holde seg fast for båtet tar stupet under vann igjenn og opp deilig drømmem slutt.
dette var for over en måne siden, samme uke var det to av mine venner som kommer å forteller om at de i
samme uke hadde drøm om en stor hvit båt, uten om at vi viste om hverandres drømmer.
jeg følte båten kunne være meg selv, og at vannet renser men jeg har aldrig lest om drømmetydning
samtidig at flere hadde det samtidig, den store hvite båten.å deres opplevelser.
jeg er nyskjerrig

er motakelig for alles tanker klem bast

til dere alle !
GjenopprettetMedlem
Det er spennende at flere hadde drømt om samme båten i samme tidsrom. Jeg tenker at båt er en måte å reise på, som bil, tog, fly. Det viser et aspekt av din livsreise, kanskje. Havet kan stå for følelser eller bevisstheten. For meg er det alltid spesielt når jeg drømmer at jeg er i en stor båt på havet. Føler det som om jeg er i kontakt med dypere bevissthetslag og er i bevegelse. Din båt går jo også under vann...
Dette var bare mine tanker helt spontant her i nattetimen.

Tenker også at en stor båt har med kollektiv bevissthet å gjøre.
GjenopprettetMedlem
Hei Bast, fikk lyst til å legge inn denne linken til deg
http://www.youtube.com/watch?v=6MGahvd8 ... re=relatedAnonymous
ja den gode gamle slageren, jeg lurer på hvor mange hundre ganger jeg hørte på denne i mine ungdoms år å de følelsene denne sangen satte igang i meg, takk den gikk rett hjem her

den gangen kunne tårene renne, nå er det kun frihet og enhet nydelig

den hvite båten

SEO Crawler
Det høres ut som en sterk og fin drøm.
Jeg synes bluestorm sier det, som om det handler om den dypere bevisstheten
Duken og doen kan ha med renselse
Hvitt sies å være fargen for det hellige
Det er ingen tvil om at vi renses og næres når vi kommer ekstra dypt i bevisstheten
Den dype, drømmeløse søvnen er livsviktig, og jeg antar den har nettopp denne funksjonen
Når man får med seg drømmebilder som dette bærer disse med seg en medisin som - noen ganger - kan nære og inspirere oss i år fremover