<t>Fjell hulen var ikke høy, krokbøyd gikk jeg innover på let etter noe jeg visste jeg ville finne, etterhvert ble det lysere, gyllent og fint, til min forbauselse ser jeg en åpning, det var altså dette jeg visste jeg ville finne.Men det stoppet ikke her, ned i denne klare blå sjøen som lå vakkert inni hulen var det som å komme til et hemmelig sted,en liten åpning i enden av hulen gikk ut mot havet,fiskene lignet uer. jeg kledde av meg å tok mitt dykk, alt var klart under.
Jeg tok automatisk opp en fisk og skjærte den opp i buken, og her lå det fem skinnende perler like klare som sjøen. som om innvollene i fisken var av perler.
Den neste drømmen var om rottas innvoller, dystert mørkt, men jeg trampet på de, men jeg var for treg rottene lå ann i teten der, smidige å smate,men til slutt fikk jeg gjort det, etterpå skulle disse rottene renskes for innvoller, en person sa til meg at jeg måtte ta vare på et spesielt ben inni rotta dette benet skulle da være vel verdt å ta vare på. ...fikk bena og så sluttet den.
Begge disse drømmene bærer på noen felles trekk innvoller og gaver inni dyret/fisken????
Er det noen som har erfaring??Jeg vet at svaret ligger inni meg men dette ble litt for merkelig fint for å si det.</t>