Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Francis [Bot]
Hvor mye legger dere i drømmene deres? Har alt dere drømmer en betydning7tolker dere det dere drømmer? Er det et budskap i alt man drømmer eller drømmer man som følge av det man har opplevd på dagen/tidligere?
Anonymous
Til vanlig legger jeg ikke så mye i hva jeg drømmer om.  Men det har  hendt at jeg i ettertid har skjønt at drømmen var en historie som fortalte om noe som ville skje meg i nær framtid. I et av tilfellene er jeg takknemlig for at jeg der og da ikke skjønte storyen - det er det der med å ikke få mer enn du tåler.
En annen sak jeg faktisk har hatt stor glede av - er å drømme fortsettelser. Det høres  komisk ut, men jeg har flere ganger opplevd at en spennende og fin drøm faktisk fortsetter neste natt og seinere netter.. Kan sikkert ha noe med at jeg selv ønsket akkurat det, i få vite hvordan det ender. Men det er alltid behagelig, og det handler ofte om en reise.
Avogtil  opplever jeg en slags visjoner i tilstanden mellom det å være våken og i søvn.
Egentlig er det i denne tilstanden jeg har opplevd de mest tankevekkende saker som kanskje har vært med på å føre meg akkurat hit ...
Anonymous
Ja, jeg tolker mine drømmer selv, og har lært utrolig mye om meg selv og egen utvikling. Jeg mener at drømmer har betydning.  :lol:
psbot [Picsearch]
æ prøver også å tolke drømmene mine, selv om det ikke e like lett bestandig. Av og til virker det som om drømmene har noe å fortelle meg, og noen ganger e alt bare surr fra ende til annen. Da e det ekstra morsomt å prøve å finne ut av den drømmen.
Snappy [Bot]
Ja, jeg tolker også drømmer, og synes det er interessant å hjelpe andre med tolkninger. Man lærer mye om seg selv ved å gå dypere inn i drømmeverdenen. I drømmene møter jeg mine kraftdyr, hjelpere o.l. Men det er ikke alle drømmene jeg legger like mye vekt på, noen trorjeg er etterslep fra dagen før, mens andre drømmer er mer "mektige" på en måte. Jeg vet hvilke av mine drømmer jeg bør se nærmere på, og har også tatt med drømmer i meditasjon for å finne en løsning på problemer.
FAST Enterprise [Crawler]
Jeg har hatt noen skremmende opplevelser i "drømme" Foreksempel drømte jeg en natt at jeg hørte at det kom noen inn gangdøra, mens jeg sov, jeg lå med ryggen til døra. Jeg skulle snu meg rundt for jeg følte det litt truende, men jeg var helt lammet, klarte ikke å rikke meg... våknet med voldsom hjertebank. To ganger senere har jeg drømt at noe at noe forferdelig tungt blir presset mot brystkassa mi og jeg er overbevist om at det er noen som vil meg ondt. Alle gangene har jeg våknet med volsom hjertebank.  :o Hjelp! Er det gjenferd i huset mitt :shyone:    Kristine
Snappy [Bot]
"kristine":

Jeg har hatt noen skremmende opplevelser i "drømme" Foreksempel drømte jeg en natt at jeg hørte at det kom noen inn gangdøra, mens jeg sov, jeg lå med ryggen til døra. Jeg skulle snu meg rundt for jeg følte det litt truende, men jeg var helt lammet, klarte ikke å rikke meg... våknet med voldsom hjertebank. To ganger senere har jeg drømt at noe at noe forferdelig tungt blir presset mot brystkassa mi og jeg er overbevist om at det er noen som vil meg ondt. Alle gangene har jeg våknet med volsom hjertebank.  :o Hjelp! Er det gjenferd i huset mitt :shyone:     Kristine

Det høres nesten mer ut som en søvnparalyse, men hvis jeg skal bruke drømmetolkning så kanskje det betyr at noe prøver å nå inn til deg? Døra er en port mot det som er der ute, men det stenger også inne det du bærer inne i deg. Det er opp til deg om du vil åpne den eller ikke. Å si ja til det ukjente kan virke skremmende, men det er ikke så mye der ute som kan skade deg. Det er din egen frykt du kjenner, kanskje frykt for de gavene du egentlig har i deg selv, eller evner du ikke tør slippe frem. Jeg tror det, siden du hadde snudd ryggen til døra. Har hatt mange slike opplevelser i drømmer eller i søvnparalyse, men de forsvant i det jeg ble mer trygg på meg sel vog hva som bor i meg.
FAST Enterprise [Crawler]
Takk Hege Elisabeth for den fine tolkninga du hadde av mine drømmer. Jeg kjenner meg igjen i det der. Men jeg jobber med å løsne opp i mitt liv, har begynt på healing og selvutviklingskurs, og vi lærer mye om alt fra healing til kanalisering, og mye mer. Så jeg føler at jeg er i ferd med og åpne meg mere, og klar til å ta imot det som måtte komme i min vei.
Ha en fin dag!