Jeg har alltid vært veldig opptatt av mine drømmer og husker drømmer fra jeg var lita jente og helt til nå.
Det har vært mange astrale reiser opp igjennom men har også hatt vanskeligheter med å slippe meg helt fri fra frykten min(som er meg selv), men de siste ukene har jeg hatt flere timer sammen med en sjaman som hjelper meg å løse opp i holdninger jeg har hatt med meg fra tidligere liv og frem til nå. Det som var så nytt for meg som er aktiv med det å lese drømmer er nettopp disse minnene fra tidligere liv som dukket opp.
Spesielt et par av dem der hvor jeg i den ene drømmen var på flukt fra noen menn som skulle ta meg og jeg banket på døren til et hus, de som åpnet opp var små afrikanske damer og jeg snaket plutselig engelsk....
I en annen drøm drømte jeg om et barn, dette barnet sp jeg og tok på, følte en vemmelse samtidig som jeg visste at dette barnet var meg selv, så ble dette barnet til ei jente og jeg fikk beskjed om at vi måtte drukne denne jenta.Da husker jeg at jeg ble trist og ville ikke at hun skulle drukne så jeg prøvde å trøste henne for jeg visste at hun var redd for det under vannet.
Etter å ha fortalt om disse drømme til sjamanen fikk jeg det svaret at dette var noe som hadde hendt meg i tidligere liv, jeg hadde blitt jaget og jeg hadde blitt druknet, så nå vet jeg med sikkerhet at sjelen min har mange erfaringer og lærdom som bare venter på å komme til syne.
Det er flott hvordan vi i drømme kan få frem slike bilder og holdinger.
Vi befinner oss alltid på flere plan samtidig og alle våre ønsker er allerede oppfult ettersom vi har drømt dem
Sjan
Men en må helt sikkert igjennom mye healing- og renselsesprosesser for å få ut det potensialet og egenskapene en har i seg om man ønsker å få det ut til det fulle. Drømmer kan være et slikt integreringsverktøy. Tromming,meditasjon,plantelærere og andre typer verktøy kan også være med på ferden. Men det blir jo veldig individuelt ja.