Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg satt i et tårn i vinduet som bare var en vindusåpning uten glass. Jeg satt å så på to som landet med hengglider, den ene var Helge (tidligere kjærest). Jeg tenkte at det var rart eller at det stemte ikke for Helge har aldri flydd i hengglider. Det er det Anders (min nå værende mann) som har gjort. Samtidig satt jeg med en hengglider hvor skjermen dalte fint ned ved siden av meg.

Så drømte jeg at jeg så et lite lam som var utenfor huset der jeg var. Lammet var veldig sulten, og da jeg tok det opp begynte det å slikke meg på hendene. Jeg viste at det var veldig tørst og sa til Siv Hege(min datter) at ho skulle hente melk. Ho sa at ho hadde prøvd å gi lammet melk men det ville ikke ha. Da viste jeg at lammet lengtet etter sin mor, så jeg måtte hjelpe det hjem. Jeg hadde også sett en sau på et fjell som hadde mistet lammet sitt, så jeg viste at det var der det hørte til. Jeg kledde meg godt med tøy, hadde lammet i en sekk som jeg bar på ryggen. Det var også mye annet som jeg bar på.
For å komme opp på fjellet som lå på en øy (Ryvingen fyr) måtte jeg gjennom en port som var låst, og nøklene måtte jeg hente hos noen veg arbeidere der hvor de hadde hovedbasen sin. Jeg var heldig og traff en som ga meg nøkkelen, for arbeiderne  var inne til lunsj. Jeg kjente at jeg måtte på do før jeg gikk. Den fant jeg og det var masse styr for å få på meg igjen en fillete jakke som jeg hadde. Og så alle de tingene jeg hadde å bære på. Jeg tenkte at jeg håper lammet overlever før jeg kommer meg fram, og såg på all bagasjen. Så fikk jeg se en plastpose som jeg trodde lammet var i og ble redd for at det var kvalt. Da jeg såg etter var det en fisk som var i posen, og den var fortsatt levende. Nå ble jeg glad og tenkte at jeg måtte komme meg videre. Før jeg kom ut fra doen fikk jeg se Bjørg (en venninne fra mandal) som vinka til meg.) Det var lenge siden vi hadde snakkes men jeg hadde ikke tid til å snakke med ho, og dessuten bare gled ho forbi.
Jeg tenkte på den porten jeg skulle gjennom og den sauen som venta så jeg strevde videre for å komme meg av gårde. Så husker jeg ikke mer før jeg våkner.
Fortsatte å drømme litt i våken tilstand men det er også vekk.
AdsBot [Google]
Hei Snøugla
Er lammet deg tro?
Det er ivertfall den følelsen jeg får når jeg leser dette. At du søker føde til ditt indre, men at det er en del hindringer på veien, slik som den fillete jakka du strever med å få på deg igjen. Kanskje du ikke trenger den mer? Det at din datter hadde prøvd å gi lammet melk, gir meg den samme følelsen. Kanskje ikke dine barn kan gi deg akkurat dette? Jeg tror du er en som er vandt til å gi andre mennesker rundt deg omsorg, at du kanskje har glemt å ha omsorg for deg selv? Hvis det er slik, så viser drømmen din at en forandring er på vei, du har begynt klatringen opp på fjellet.

Det tror nå jeg da ;D
Klem fra Liljee
GjenopprettetMedlem
Takk for svaret.  :D :lol: