Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
En venn av meg hadde denne drømmen. Noen som har lyst til å forsøke å tolke denne?
Hun fløt på et isflak nedover en veldig rolig, bred elv. Det var kaldt og hun klarte ikke
å bevege seg. Så så hun plutselig en orange lampe, som hun til vanlig har på soverommet,
ved vannkanten. Mens hun fløt var det mange som stod å så på, og en "lærer" stod og forklarte
de andre om det som skjedde. Hun følte seg som en slags forsøksperson.
Ny scene: I en gresslagt bakke gikk hun sammen med mange andre (kanskje medstudenter).
Oppi bakken lå det to hoder som så ut som menneskehoder,men da hun kom nærmere,
var det voksne "dukkehoder".  Senere sier "læreren" til henne at hun er veldig selvhøytidelig.
Så skrev han nummeret sitt hånden hennes og sa at hun kunne ringe ham så de kunne snakke
om det.
Anonymous
Hei :)
Jeg er ingen ekspert på å tyde drømmer. Men drømmer om vann kan tyde på endringer i harachakraen.
Jeg ble opptatt av den orange lampen, og orange er fargen for hara. Harachakra ligger rett under navlen, og fargen er orange.
Hara går på kjønnskjertler, nyrer, blære, galleblære og mage.
Ellers tror jeg ikke at jeg skal begi meg ut på å tyde denne.
Anonymous
Takk for svar. Helt enig. Vann er også et bilde på følelser, som igjen forbindes med hara/sakralchakraet.
Men nå har hun tydet den selv.
Anonymous
"Kristin":

Men nå har hun tydet den selv.

så flott :)
Anonymous
Ja  :eusa_clap: