Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
psbot [Picsearch]
har flere netter på rad, drømt at folk æ kjenner e så slem med meg. de sårer meg og e ute etter meg for å ta meg. æ flykter hele tiden. mesteparten av drømmene foregår ombord på en båt, som ligger til kai. æ løper rundt og havner stadig i blindganger om bord på båten. folk sårer meg verbalt og fysisk. båten ser ut som en militærbåt . grå, med store jerndører. på kaia ligger det tett i tett m små røde rorbuer... dette e skikkelig ekkelt.. føler meg litt dårlig om dagen, faktisk..sliten og trøtt... sikkert fordi æ kjemper hele natta....kan noen prøve å hjelpe meg å tolke... æ klarer ik sjøl. har prøvd å spørre i drømme, men får ik svar.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Ædni
Denne drøm bør du selv tyde... hvad tror du den betyder. lyt til dig selv....Lyt hvad den fortæller dig. Lev dit liv selv og lad ikke andre fortælle dig hvad dit liv betyder...
Hilsen Shamanen

Anonymous
Har du prøvd å laga en reise till drømmesjelen og sport den?
Anonymous
Föreställ dig att du är på samma plats som i drömmen - kalla på drömmen och förklara för den att du vill att den tydligare skall berätta om de bilder den gav dig. Vad det betydde, vad den ville säga.
Lytte etter sang (som verkar vara drömmars stemme) den kan fortella meget information. Gå så dybt du vill i drömmen. Husk å takke för hjälpen
Lykke til,
Thomas
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Ædni
Det er en rigtig god måde, det som Trumman siger du skal gøre... Prøv det min ven.
Hilsen Shamanen

Snappy [Bot]
For å finne helheten i en drøm, må du også spørre deg selv hva som foregår i ditt våkne liv. Hva skjer rundt deg? Hvordan påvirkes du av andre? Men hvis du vil prøve å tolke drømmen selv, så skal jeg holde munnen min lukket inntil videre!

psbot [Picsearch]
hege elisabeth
æ vil veldig gjerne at du sier noe... føler meg låst i den drømmen. klarer ik tenke klart... gi meg et hint om ka som skjer... kansje æ klarer å forså litt... hverdagslivet mitt stemmer overhode ik med drømmen. de som sårer meg e folk som æ e gla i. som aldri har gjort meg noe vondt... det e de som e så rart.
Snappy [Bot]
Hm ok - men lover du å prøve neste gang selv da? (Tilgi meg dere andre for at jeg blander meg inn - men jeg klarer ikke å dy meg når det gjelder drømmetolkning

) Men noen tips kan du få Ædni. Prøv å få et overblikk over drømmen, og se på de viktigste symbolene. Spør deg selv hva de kan symboliserer. F.eks. kaia - det er et sted vi fortøyer båten. Hva kan båten symbolisere? Kanskje deg selv der du ligger og dupper til din fortøyning? Se også på om fortøyningen var sterk eller svak, var det en tynn tråd, eller et solid rep som holdt deg/båten fast? Båten er en militærbåt med solide dører. Hva forbinder du med det militære? Noe trygt eller noe urolig? Er det noe autoritært som befinner seg i fastlåste rammer? Se da på hvilke områder i ditt liv der du er autoritær eller setter opp rammer for deg selv. Blindgangene - kan det være mentale blindganger du skaper for deg selv? Med tankerposesser som ikke fører noe sted? Og alle du flykter fra, de du kjenner - kan det være noe du flykter fra i deg selv? Alle menneskene vi møter i drømmer representerer ofte egenskaper vi selv har i oss. Finnes det områder i livet ditt der du ikke stoler fullt ut på deg selv, hvor du kan gjøre forbedringer slik at du slipper å såre deg selv? Se på båten igjen, den er jo solid og sterk, en militærbåt som antagelig skal brukes i forsvar. Det forteller meg at også du er sterk, og jeg tror du klarer å takle ganske mye press.
psbot [Picsearch]
tusen takk. æ skal fortsatt prøve trumman sin teknikk, men det va veldig snillt av deg å hjelpe. miliæret for meg e noe sterkt og trygt. vannet for meg e følelser. men koffor plager, alle de som æ e så gla, i meg? kansje æ bare e utrolig sårbar for tiden. brygga med rorbuene e idyll. kansje æ klamrer meg til noe trygt og godt, og ikke tør slippe taket, for da e æ redd for å bli såret.....

skjønner du at æ sliter

.... tankene surrer som et vepsebol i håp om å bli klokere

Snappy [Bot]
Jeg er sikker på at du finner ut av det. La tankene hvile litt så prøver du teknikken til Trumman. Lykke til, kjære deg

psbot [Picsearch]

takk alle sammen for hjelp til tolkning. Inatt hadde æ en vidunderlig natt....
i går kveld fikk æ først en go healing av shamanen. Deretter satte æ meg ned og fulgte rådet til trumman. æ spillte tromme og joika, først nesten lydløst, deretter kom en kraftig maskulin joik ut fra det store intet.... æ ble helt overveldet over ka som kom ut av min kropp og min munn. det va en utrolig følelse... æ skjønner nu at det e min maskuline side som ville frem i lyset, og kansje beskytte meg. kem vet!!!!
etterpå sovnet æ som et barn. æ drømte at æ lå på en benk ute i naturen, tror æ. det va ett vakkert lys, og æ hadde på meg noe som lignet en brudekjole, den va hvit og flagrende. rundt meg gikk folk i ring, og healet meg. de gikk rundt og rundt. æ hørte vakker musikk og sang. alt va helt nydelig.
idag føler æ meg bedre enn på lenge. den vonde drømmen har sluppet taket, og healing drømmen har tatt over.
ville bare si takk til alle som hjalp meg med å snu tankemønstert....takk, og takk igjen

Snappy [Bot]
Så flott Ædni! Fikk helt frysninger av å lese om den nye drømmen din! Så vakkert