Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Står utenfor det lokale samvirkelaget (matbutikken). Det er masse andre folk der også. Pluttselig skyer det voldsomt over og det begynner å lyne. Jeg kikker opp og ser at dette ikke er vanlig lyn og torden, alt lynet samles i midten inni voldsomme svarte skyer. Jeg skjønner at dette er "noen" og prøver å advare de andre, men de hører ikke på det øret. Plutselug begynner sentret i skyen å skyte ildkuler rundt oss. Jeg prøver å konsentrere meg om å stoppe kulene, men det nytter ikke. De blir større og større og ødelegger masse rundt oss. Etter en stund stopper det opp, og noen roper at det kommer en fyr dalende ned fra himmelen. Og det gjør det. Han står bare rett opp og ned og daler ned på plassen blant oss. Han ser ut som en vanlig mann, men har en veldig kraft. Ingen verken løper eller protesterer eller noe, alle bare står og ser på ham, og da han ber oss bli med inn i butikken følger alle etter. Det vil si, ikke alle. For rundt oss er det folk som synes å ikke i det hele tatt ha lagt merke til noe av det som har skjedd, de bare fortsetter med sitt. Inne i butikken samler alle seg rundt denne fyren, men ingen sier noe. Folk virker å være i en slags trance. På tur inn overhører jeg fyren fra himmelen si til et par folk at det hadde jo vært så enkelt å stoppe ham. Hadde bare TO stykker brukt sin mentale motstand da de begynte å skyte, så hadde de ikke kunnet fortsette. Men da ingen gjorde noe ble kraften deres større og større. Jeg tenker med meg selv at jeg gjorde jo det jeg kunne, men da var det vel bare meg.
Resten av drømmen sker det egentlig ingenting. Folk er bare samla rundt denne fyren, men han gjør ingenting og de gjør ingenting. Folk sitter bare sløve rundt omkring. Jeg er også påvirket av kraften, men likevel undrende over hva som skjer og hvorfor ingen protesterer, jeg prøver å snakke snakke til folk om hva vi skal gjøre, men de svarer aldri.
GjenopprettetMedlem
Kan dette være noen slags energi-gjennombrudd i deg? Som bryter frem med lyn og torden? Kan du ha fått en ny hjelper?

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Det er vell et varsel om å se og høre hva som skjer rundt oss?
Kansje du har evner til å ha kontakt med de itenomjordiske?
MVH ØRNEN :respect:
GjenopprettetMedlem
Takk skal dere ha, for tilbakemelding! Alltid spennende å høre hva andre kan få ut av sånt!
Om jeg kan ha fått en ny hjelper vet jeg ikke, men jeg vet at jeg var på kurs med WhiteCougar og fikk løsna på noe og ting skjer endelig igjen. Kanskje det er noe med det.
Ar du nevner dette med utenomjordiske, Ørnen, er litt interessant. Har drømt masse sånne drømmer, og har fått kanalisert at jeg liksom skal være i kontakt med utenomjordiske, osv.. Men jeg er livredd for å møte romvesener, jeg! (Se der, der kom frykten inn igjen! ;-) )

Forresten, fikk lyst til å fortelle noe merkelig fra i går kveld.
Har en flekk på ryggen som irriterer meg, og da jeg la meg ba jeg om hjelp til å finne ut av hvorfor den var der, og å bli kvitt den. Så plutselig ser jeg bilder for mitt indre øye. Jeg er liten og er i et indianertelt med masse røyk i, det er vinter. Det går et varsel og de voksne griper barna og rømmer ut i snøen og løper avgårde. Jeg blir liggende ute i sneen, og ser en rekke soldater av noe slag oppe på en høyde ved leiren, de skyter med armbrøst. Ved siden av meg ligger en baby, som noen river med seg i det de løper forbi. Jeg opplever ikke mer, anna enn en tanke om at jeg ble skutt i ryggen.
Undrer meg, jeg, - om dette var bare en drøm i våken tilstand, om det var en reise eller et minne? Og disse soldatene med armbrøst? De hadde no slags uniform med sterke farger og rare hatter. Dikta jeg dem, eller fantes no sånt? Merkelige greier i hvert fall :-)
GjenopprettetMedlem
Hvis de utenomjordiske,har villa gjort oss noe ondt,så hadde de gjort det for lenge siden.
Ta imot de beskjeder du får,ikkevær redd.
Du har levd tidligere som Indianer,det du drømmte,gir en indikasjon om hvorfor du hadde en flekk og hvorfor det gjorde ondt.
Hadde i alle år problemmer med å gå i skjorte og slips,da jeg fikk enorme kvelningsfornemelser.Etter en kanalisering,fikk jeg vite at i middelalderen ble jeg hengt på grunn av mine"mystiske evner"Etter en behandling for det,har jeg idag ingen problem med å gå med skjorte og slips.
Ikke vær redd for å møte det ukjente,det kan løse opp ting du slitter med. :wub: