Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig Ă„ logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Noen som vet, hva det betyr Ä lÞpe rundt nede i byen (offentlig) med oppkneppa bluse....i dette tilfellet en ung jente. GrÄter og virker forvirra, appÄtil direkte dritings. Jeg lÞper mot henne, beskytter ho i jakka mi....brÞler til de rundt meg om Ä fjerne blikka sine, Ä "har ikke dere opplevd smerte". Responsen fra de rundt var Ä bli skikkelig flaue, ser ned men gÄr ikke.
Jenta som jeg har i jakka, stritter fĂžrst imot, akkurat som det er viktig Ă„ vise brystene

....
Jeg fikk sÄ vondt av denne jenta, ville sÄ gjerne hjelpe. Tilslutt roer hun seg ned, holder rundt meg, Ä legger hodet sitt inn mot hjertet mitt. der stÄr vi og vugger, Ä jeg forklarer at alt vil ordne seg.
I drÞmmen husker jeg at denne jenta traff jeg et tidligere sted i drÞmmen, hvor hun ogsÄ gikk med oppkneppa bluse, Ä hvor jeg forsiktig sa til henne at hun pÄ denne mÄten sendte ut feil signaler. Hun var sÄ opptatt av brystene, hvordan de var og sÄ ut ,at hun ikke brydde seg om hva jeg sa.
HJELP?.....En lang drĂžm....resten klarer jeg Ă„ tolke tror jeg, men denne delen var vrien! Â :confused:
Anonymous
Nakenhet i offentlighet handler gjerne om angst for avvisning, eller sider i seg selv man ikke aksepterer, og heller ikke vil at andre skal se. Hvis man er flau over nakenheten. Her er det ei anna ung jente, men jeg tenker at det er ei side av deg selv. Kanskje handler det om noe fra den tida du var pÄ hennes alder. En side av deg selv som du fÞlte ikke fikk aksept. Brystene kan ha med nÊring, omsorg, - det er omrÄdet for hjertet, kjÊrlighet, det Ä gi.
Jeg fÞler at denne ungjenta vil ha aksept for den hun er, pÄ en bestemt mÄte. Hun har muligens opplevd Ä bli fornektet, avvist for en viktig side av seg selv. NÄ vil hun bli sett og verdsatt.
GjenopprettetMedlem
Nakemhet er Ä vise hele seg Ä la andre akseptere deg slik du er.Det er ikke alle som tÞr Ä fremlegge hele seg,for vi er for snar til Ä finne feil pÄ andre.
GjenopprettetMedlem
Tusen takk for hjelp......tror jeg fÄr satt det pÄ plass nÄ

Anonymous
Det jeg fÞler...ut fra slik du beskriver det..
Det har vÊrt mye skrevet og snakket om angst her pÄ sonen.
Kanskje prossessen har fÄtt fart pÄ seg etter dette som du har angst(utrygghet) for.
Det og tÞrre og kle av seg og blotte brystene er en handling som det kreves enorm mot og styrke til og gjÞre, kanskje det ikke er naturlig en gang.Dette med og vÊre rusa, kan ligge i din egenfrykt at du mÄ slippe kontrollen i ditt indre. Rusen kan og ligge i det,i den alternative verden har man desverre ikke kontrollen pÄ alt som skjer.. alle besjeder og alle intrykk en fÄr.. og nÄr man er rusa er man som regel man ute av kontroll.. Du kan og ha en frykt for ikke og bli sedd eller akspetert om du kaster noen av dine "ansikter" eller roller som du hadde kontrollen over og som gir deg trygghet.
Du har jo truffet denne jenta fÞr.. sÄ det er nok en del i deg som du kjenner ved henne. hennens oppfÞrsel der og da .. andre bryr seg ikke,men kun du..Der ligger din egen frykt.....NÄr vi er nakne er det kun ditt sanne jeg med et ansikt og en kropp som syns..
lykke til..
GjenopprettetMedlem

Takk Skapheksa.......Disse ord gir ogsĂ„ stor meningÂ