Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Vi har so mye spennende dro/mmer her i det siste. Slik vil jeg ogsa° dele min dro/m:
I siste uke jeg har dro/mmt dette:
Litt fo/r va°kne har jeg tatt avskjed fra en eller to personer. Og jeg var en mye gammel kvinne (

), kledet helt svart og har haft svarte ravnefjaer pa° hodet. Jeg har sett meg i profilen; ved grensen mellom natt- og dag-verden.
Er der noen pa° sonen som kan tolke det bildet? Eller klarer det litt?
Takk for deler (og leser min ikke riktig norsk...)! A.
GjenopprettetMedlem
Kan det være deg selv som sjaman du ser? I en annen alder i nåværende liv eller i tidligere liv?
Jeg så meg selv 10-15 år frem i tid i en meditasjon. Jeg var kledd i svart og i frynser, og jeg ble redd meg selv, og turte ikke se ordentlig etter, for jeg trodde jeg var blitt en uteligger. Men nå når jeg tenker tilbake kan det ha vært meg selv som sjaman med en sjamandrakt med frynser og fjær. Jeg fikk også et godt råd hos henne.
Mvh Stridshjelp
Anonymous
Tusen takk, Stridshjelp!
Jeg har latt virke din tilbakemelding litt i meg. So vil jeg ikke svarer om dro/mbildet betyder det eller det.
Jeg fo/ler meg mer fortrolig med bildet, pa° et emosjonell og ikke intellektuell niva°.
Takk for deler, kjaere Stridshjelp!!! A.
GjenopprettetMedlem
Det er ett bilde av deg fra tidligere liv,som nå tar farvel,for nå er du rede til å stå på egene ben i dette liv.