Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei, jeg lurte på om dere kan hjelpe meg med en drøm jeg hadde for litt siden. Vet egenlig ikke helt om jeg kan kalle det en drøm heller, for jeg føler jeg var mer i drømmekroppen enn at jeg sov,hvis dere skjønner. Uansett kom jeg inn i et rom hvor det satt en gammel mann i en gul gammel stol. Han satt litt forrover-bøyd og sov. hadde en avis i fanget, men merket meg ikke hvilken. han hadde noen store hender som lå foldet, og de lå så fint oppå avisen. jeg kunne tydelig si hva han hadde på seg, og hvordan han såg ut. middels bygget, stor nese, og en grei pondus

. Jeg hadde en sterk følelse av at han ville meg noe, men har ikke fått kontakt med han igjen... Min samboer mener han kan høres ut som bestefaren hans, for jeg beskrev han for han. Han døde for noen år siden før vi traff hverandre. Men det jeg ikke skjønner, er at hvordan kan jeg evt få kontakt med han igjen. Og om det ikke er det han vil, hva da? Er det bare en uforståelig drøm?
Håper noen kan hjelpe meg, og gi noen råd...
I lys og Kjærlighet
Frøy
Anonymous
Jeg kan ikke tolke denne for deg, da jeg ikke er sikker. Men jeg tror kanskje at mannen vil fortelle deg noe, og den måten han gjør det på er ved symbolske handlinger. Han sitter i en gul stol sovende (et symbol), store hender som ligger foldet oppå avisen (et annet symbol).
Dytter denne opp, så kanskje andre kan hjelpe deg bedre

GjenopprettetMedlem
Du vil få ny kontakt når du er klar

GjenopprettetMedlem
Det var noe slikt jeg tenkte også, for han ga inntrykk av at "bare vent litt, må slappe av litt først..." Men har ikke vist seg så langt.
Kansje jeg bare er litt utolmodig

AdsBot [Google]
Jeg ser det som et varsel på at du skal få kontakt senere, i og med at mannen sov i drømmen din.