Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Drømte at jeg var på besøk hos noen. PÅ TV fikk jeg se en liten gutt som kunne levitere, han sto bare rett opp og ned og svevde opp i lufta.
- Hmm, tenkte jeg. - Hvis han kan , så kan vel jeg også det der!
Så jeg gikk inn i et annet rom og stilte meg opp. Fokuserte på å sveve, å bli lettere.. Kroppen begynte å svaie og armene løftet seg, som om jeg hang og dingla med føttene akkurat nedi golvet.
Men da kommer fruen i huset forbi på gangen og ser meg gjennom døren. Hun hyler fælt, og kommer løpnede for å redde meg.. Og jeg lander igjen, og prøver å forklare at jeg ikke var i noen fare.

Anonymous
hihi...
Jeg også har fløyet gjennom lufta.... Vel, var vel heller Englemor med syvmilsstøvler som var ute på tokt. Jeg svevde og løp over terrenget og stoorkosa meg. Mange mil kunne bli tilbakelagt på den turen gitt, bare så synd at jeg ikke kan gjøre det i våken tilstand. Ingen som kan finne opp en svevedrakt for Englemødre som er brede over rævva tru???

GjenopprettetMedlem
Sveve er en del av helheten

GjenopprettetMedlem

Neii, det så nok atskillig mer dagligdags ut! Bare meg som sto i ei stue og vifta med armene..