Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Francis [Bot]
Jeg hadde en litt undelig drøm natt til i går.
Drømte en mann, som jeg vet hvem er, oppsøkte meg og skulle ta meg med på en trommereise og lære meg opp til å bli sjaman. (nå vet jeg ikke om denne mannen er en sjaman men han lager mye runebommer og sånn).
Da jeg fulgte etter han sier han til meg at han skulle ta en sjelehenting på meg og blåse den tapte sjela tilbake til meg gjennom øret mitt. Men plutselig slår han om og ville heller lære meg å fange rein først. Så gav han meg en lasso og bad meg begynne å kaste på reinen for å se om jeg kunne klare å fange den... Så våkna jeg... Husker det var vinter i drømmen og en scooter der...  :whatthef:  Merkelig... skjønner ikke så mye av den drømmen...
Anonymous
Om det var en sjaman som kom till dig i drömmen, kanske han ville du skulle fånga ett kraftdyr först innan resten av ”behandlingen” kunde börja? Har du prøvd å göra en trommereise (eller liknande) till drömmen?

Mvh,
Thomas
Francis [Bot]
Nei jeg har ikke gjordt noe trommereise... ikke vet jeg hvordan heller. Har aldri gjordt en trommereise før.
Men hvorfor skulle han "behandle" meg... ta en sjelehenting?  :whatthef:
Snappy [Bot]
Kanskje han ville behandle deg fordi du trenger det før du går videre på prosessen? Og samme tanke slo meg, som Trumman har beskrevet om kraftdyr.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej ulva  :icon_biggrin:

En shaman der besøger dig i drømme, giver dig kraften / styrken / visionerne.... :eusa_pray:

Hilsen shamanen  :icon_biggrin:
Francis [Bot]
Takk for svar dere!  :icon_biggrin:
Mannen som kom til meg, kom som en sjaman og hans oppgave var å lære meg opp innenfor sjamanismen. Han hadde fått i oppdrag fra de høyere makter å lære meg opp...
Anonymous
mener mye av det som allerede er blitt sakt så det går jeg ikke innpå no. men en ting var det som slo meg at han ba deg fange reinen. kanskje reinen er de sjelebitene som du må hendte selv og han ville lære deg det?
Mye visdom når en sjaman kommer til deg i drømmen.
Francis [Bot]
Når har jeg aldri vært ut på en tromme reise eller sjelehenting...
Fange reinen... sjelebitene som jeg må hente selv... hva, hæ, hvordan?  :whatthef:
Yahoo Slurp [Bot]
"Ulva":

Når har jeg aldri vært ut på en tromme reise eller sjelehenting...
Fange reinen... sjelebitene som jeg må hente selv... hva, hæ, hvordan?  :whatthef:

Hej Ulva  :icon_biggrin:

At hente et sjælestykke, kan være en lang rejse. den kan tage mange timer, så giv dig selv den tid du skal bruge for sjælehentningen. Når du er i åndeverden, spørg dine hjælpere om de vil hjælpe med at finde stykket. er det dit eget sjælestykke? så ved du måske godt hvor du skal begynde at lede... der kan være sværere når det er andres. Når du finder det. Pas godt på det med din kærlighed, så den mærker du ikke vil den noget ondt. for måske vil den ikke med dig tilbage? Så må du overtale den til at følge med dig. Giv den stadig kærlighed medens du er på vej tilbage læg nu sjælestykket ind i hjertechakraet på den person der skal have det til bage og pust i hjertechakraet og kronechakraet så det bliver på plads, bed en bøn om en genforening af sjælen og stykket. Er det til dig selv, putter du det stadig ind i hjertechakraet og holder med venstre hånd over hjertechakraet og højrehånd over kronechakraet medens du beder den samme bøn om genforening af stykke og sjæl.

Held og lykke

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Har du sett en film om indianere eller samer? Æ trur at reinen du sku fange,e en mann du e intr i,og du hadde en ønskedrøm om at han ble din...
Trur ik d her har nåt m om du har evner å gjøre.  :shyone:
Francis [Bot]
"solens datter":

Har du sett en film om indianere eller samer? Æ trur at reinen du sku fange,e en mann du e intr i,og du hadde en ønskedrøm om at han ble din...
Trur ik d her har nåt m om du har evner å gjøre.  :shyone:

Nå er jeg ikke interessert i noen mann som jeg ønsker skal bli min....  :whatthef:
GjenopprettetMedlem
Hei :D

Jeg trodde at ønskedrømmer var noe du hadde i våken tilstand :o  Er enig med flere av de andre her inne ,jeg tror at du skal hente ditt kraftdyr :w00t:

Lykke til :eusa_dance:

Hilsen alabast ;D
Anonymous
Hei ulva :D
Jeg vil bare få ønske deg lykke til på veien.
GjenopprettetMedlem
tja,ik godt å si. kanskje virkeligheta el nåt e glamorisert.
GjenopprettetMedlem
jeg har et eget liv i drømmetiden.kanskje det var meg som besøkte deg?
jeg er en ånd med mange ansikt,løsrevet fra kroppen flyr jeg over enorme avstander for å besøke dem som har tid.