Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei... jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg litt. Jeg hadde en svært ubehagelig "drøm" i sted. Jeg slumret på sofaen og vet at jeg ikke sov dypt, for jeg hørte hva som var på tv...
Men det har seg slik at jeg var i et basseng med en annen, Vet ikke hvem denne personen var, men vi var der sammen. Bassenget var lyst og rent og vi var helt alene. Da vi svømte rundt der, forteller hun hva som skjedde med en venn av henne, men for og forstå det må jeg oppleve det selv... Så det som hender er at det kommer inn en gutt på rundt 18-20år, han hopper uti vannet og holder meg først under vann en stund. helt frem til jeg ikke får puste. da får jeg hode over vann og han fyller den hånden som han ikke holder meg fast med, med vann og på en måte dytter det inn i munnen min. Da dette heller ikke hjelper, kommer han med en stor stein og slipper den på hodet mitt. Jeg kjenner jeg blir svakere og svakere og til slutt ser et hvitt lys. Og går da ut ifra at vedkommene døde.Men det som var så spesiellt var at etterpå, kom det folk inn i svømmehallen med en slags" minne-stein". på den sto det Sofie I, og jeg fikk vite tiden hun hadde vært under vann, den sto der og. Tiden var 08.28.11. Det var en helt forferdelig stemning der og jeg ville bare der fra.

Jeg har lurt litt på om det kan ha en sammenheng med at jeg holder på og rense et hus. Men har ikke hatt følelsen av en jente der.
Uansett hadde det vært innteresant og høre deres synspunkter på dette.

I lys og kjærlighet
Frøy.
GjenopprettetMedlem
En ekkel drømm du hadde der,høres ut som et typisk demon-angrep under slumresøvn.
Jeg tror ikke søvnkvaliteten er av den beste på sofaen,der blandes våken bevissthet inn i ubevissthet.
Noe har sikkert fulgt deg etter rensing av hus som du nevner,satt seg i auraen.
:respect: