Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
En drøm jeg hadde for en stund siden.
Husker ikke så veldig mye, men akkurat nok til å få med meg poenget.
Jeg er et sted ute i naturen, ved en diger port som er lukket.
Ved denne porten er altså jeg, og en heller rar full mann, som kansje kan oppfattes som litt plagsom og som ikke skjønner hva jeg sier.
Nede på bakken ligger det en gråstein, og jeg skjønner at dersom jeg lærer meg å snakke med steinen, vil porten åpnes og den fulle mannen forstå hva jeg sier.
Jeg snakker så med steinen, og den fulle mannen forsvinner.
GjenopprettetMedlem
Vanvittig drøm,men allikevel så Alice in wunderbaum-aktig som det går ann.mja.
Kan det være det enkle og lille i tilværelsen som ber om oppmerksomhet,der kraften kan gjenfinnes og porter vides uud.?
Ha en lykkelig tid fremover uansett min rare litt tvungne tolkning.

GjenopprettetMedlem
Hm, dette minner meg om en vanskelig person på jobben. Han oppfører seg lite hyggelig mot sine kollegaer. Men så viser det seg at årsaken er at han egentlig ikke blir sett, for alle vil bare unngå ham.
En gråstein virker unnseelig, men har sin verdi. Det er nesten som når du så sjelen til mannen ( som kunne se unnseelig ut på grunn av at han fremsto som ubehagelig) følte han seg sett, og trengte ikke å rope på uhensiktsmessige måter.
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Takker dere begge for svar.

Skal ta det med inn, kansje meditere mer på drømmene jeg har..
Anonymous
Gråe steiner kan romme mye visdom,
så snakk med dem du.
Der kan du få mange aha-opplevelser.

GjenopprettetMedlem
Takk for svar Kira, det er noe jeg har lurt litt på selv, om jeg skulle ta drømmen helt bokstavelig og lære meg å snakke med steiner.