Hei dere!
I natt drømte jeg litt spesielt.
Var på det stedet der jeg jobber, men ute. Antagelig var det 17.mai-feiring på gang, for det var masse folk. Pluttselig er det noen som peker opp på himmelen og roper opp om hav dette er. Jeg kikker opp og der dukker det fram masse tegn over hele himmelen. Som om noen tegner med en gulltusj på himmelen. Vi skjønner ikke noe av tegnene, men jeg kommer fram til at det må være et kart. Jeg blir ikke redd i det hele tatt, mer undrende og fasinert. Etter en stund stopper det opp. Da ser jeg bilen til en kompis står tvers over veien like ved. Jeg løper bort for å se hva som har skjedd, men det viser seg at han har parkert sånn for å stoppe trafikken. Noen kommer løpende og spør om jeg har hørt om ulykken, og om jeg vet hvem det var? Min bror skal visstnok ha vært involvert, men det er ikke han som eventuelt er skadet. Så kommer tegnene på himmelen tilbake igjen, og pluttselig er jeg innendørs. Det er et lite barn til stede, som maser og vil opp. Etter en liten stund skjønner jeg at han/hun sier "lys", og at barnet vil løftes opp til vinduet for å se på lystegnene på himmelen.
Ikke skjønner jeg stort av denne drømmen, men følelsen var spesiell, som om det var noe viktig på gang.