Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Fikk en ny meditasjon i dag, som var utrulig bra, og den gikk dypt. etter den så sovnet jeg og fikk en meget rar drøm.

husker bare enkelte frekvenser av den.
jeg sto i ytterdøren som barn, og der kom det en mann springene forbi, han var desperat og liveredd. han ristet på hodet og ville komme inn, mens han ristet på hode, det kom en annen mann med en pistol og ville skyte ham, jeg skjønte med en gang at vist jeg hjalp den mannen så ville jeg også bli skutt sammens med hele familien min, så jeg tvang døren igjen, og den andre mannen med pistolen skøyt den redde mannen i hode. jeg sprang opp og ville ringe politiet, men klarte det ikke på et vis. prøvde og slå numret men det ble bare feil. det kom en annen mann opp og ropte at det lå en skutt mann på trappen, og noen rester av et brendt lik. så jeg slapp og ringe politiet. jeg ville se og sprang ut på veranaen som var under ombygging. da hørte jeg en dame som spurte hva som var skjedd, og hun fikk forklaringen på at det lå et lik der og deler av et brendt lik. instingtivt viste jeg at det var den damen som egentlig var den mannen jeg hadde sett.

neste sekvens:
Jeg var på stua i mitt barndomshjem, og det kom en rar energi dit, nesten materialisert. først ble jeg redd og sprang inn på do for og gjemme meg, da den kom etter var den litt mindre og rosa, den var nydelig og jeg ble så gla i drømmen at jeg nesten gråt av glede, det så ut som en gass sky som snurret rundt og rundt, men samtidig så var den i ro. så forandret den seg igjen til en blå mye større en som stupte over meg. Plutserlig fikk jeg inn at min søster hadde tatt selvmord og hun kom fram til meg, jeg omfavnet henne og spurte hvorfor? hun prøvde og fortelle meg det, og i drømmen klarte jeg ikke og høre henne, så jeg sa "synd jeg ikke har utviklet denne evnen enda, men la meg ta omkring deg og du kan fortelle meg det via mine andre sanser jeg gjorde så, og så skiftet det sekvens igjen.

Jeg og to andre en kvinne og en mann, fartett rundt om kring, bærende på en bag, inne i denne baggen var noe godt som lignet på sonne påskegodter, og en glass pipe og tobakk med mye mere, Flere ganger så stoppen mannen på de rareste plassene og ville røyke ckrak. og vi tok opp pipen og røkte. den siste av disse gangene så var glasspipen min knust, og jeg fikk alle glassbråttene i handa mi, jeg røykte med dem i, før jeg tok dem ut, det var kjempe mange, og i venstre hand. og tobbakken min var stjelt, og jeg var kjempe sint over at bistandig var det min tobbakk som forsvant. mannen sa at han hadde mistet sitt godteri også. men det fant vi i sekken etterpå.

ny sekvens.
Hytta våres skulle selges, og jeg var stengt inne i den, når de pontensielle kjøperne skulle komme og se på den, de sa også ser vi no på mor i husets sin stue. og jeg fant ut at jeg skulle late som om at jeg var en av kjøperne. jeg gikk inn og der satt en kamerat av meg og en annen mann, den andre mannen begynte og snakke om at hvordan kunne det komme en fødsel på det lille kjøkkenet der? og pekte på et ganske så lite kjøkken. men jeg viste hvordan det var godt til. så jeg sa "i følge hyttas historie så var kjøkkenet i det rommet der" og pekte på et stort rom lengre inn i hytta, jeg viste mannen at man enda kunne se arr i taket etter ombyggingen. kameraten min så på meg og jeg forsto ka han tenkte. "historien til denne hytta. ja den va god" hehe.
så skulle vi gå ut og der var det full prøvelse på klær, det var vist et gospel kor som skulle synge for oss "kjøpere" nesten som ei avslutning eller så.
så våknet jeg.

denne drømmen er så rar at jeg ikke har en fjerneste anelse over ka de kan bety. vet at de er pga den meditasjonen jeg tok. kan dere gi meg noen hint????
Snappy [Bot]
Hm, mye å ta hensyn til her så jeg skal prøve å hjelpe deg i morgen :)
Anonymous
tusen tusen takk  :wub: