Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg drømte en vakker drøm
her er den ;
Jeg gikk nedover en elvebredd , jeg opplevde meg selv som liten jente
Elven var bred , og jeg lurte på hvordan jeg skulle komme meg over til den andre siden
jeg ville så gjerne over .
Litt lenger ned så jeg en tømmerstokk som lå over elven . Da jeg kom dit , var den smalere enn jeg trodde
men jeg ville så gjerne over , så jeg begynte å gå .
Det var veldig vanskelig , for tømmerstokken var så smal. Jeg tenkte at dette klarer jeg aldri , men jeg forsatte å gå.
Plutselig oppdaget jeg at mens jeg gikk , vokste jeg . Jeg ble større og større , og det ble letter å gå etterhvert som
jeg vokste . Jeg hadde på en florlett , hvit kjole som flagret i vinden . Jeg begynte å nærme meg den andre siden .
Der ble landskapet mer gyldent og jeg så at det sto flere å ventet . Jeg kjente igjen mine hjelpere og mange fler .
De var glade for å se meg , og jeg ble også glad . For nå var det ikke så smalt lenger , mye lettere å gå . Jeg var en
voksen kvinne nå .
Jeg kom frem til den andre siden , og det ble et hjertelig gjensyn med mine venner .
Vi tok hverandre i hendene , og steg opp mot himmelen . Det glødet et gyllent lys rundt oss , og vi formet en sirkel
rundt jorden . Det var maaange av oss . Vi sendte kjærlighet ned og healet jorden .
* * * *
FAST Enterprise [Crawler]
Ja, dette var sannelig en vakker drøm. Takk for at du deler med oss.
Kristine

GjenopprettetMedlem
ooops , jeg har visst også lagt innlegget på feil sted ..

GjenopprettetMedlem
Du har en deilig forteller-evne,Malaika.
Mykje kraft i den draumen din der.

Bing [Bot]
Malaika. Drømmen din synger i meg sammen med en sang som heter Malaika. Kjenner du den? Tror det er swahili?
Opplevde da jeg lærte den sangen å få til å synge, mange,sammen med kraft og det var vakkert. Enhet og healing. som stemmer med i drømmen du delte.

GjenopprettetMedlem
En oversanselig vakker drøm, Malaika.
Jeg ser den gylne tråden av vekst og healing som spinner drømmen sammen og skaper helhet.

GjenopprettetMedlem
"tiril":
Malaika. Drømmen din synger i meg sammen med en sang som heter Malaika. Kjenner du den? Tror det er swahili?
Opplevde da jeg lærte den sangen å få til å synge, mange,sammen med kraft og det var vakkert. Enhet og healing. som stemmer med i drømmen du delte. 
Tiril , ja den sangen kjenner jeg . Det er swahili
Takk for tilbakemeldinger

Anonymous
Idag ble jeg glad for å kunne ta imot denne vakre historien og helebredelsen som ligger i den.

GjenopprettetMedlem
Herlig drøm

Du har vokst som menneske, har balanse i livet og gir tilbake til de rundt deg og jorden selv.
på veien har du forsert hindre i din underbevissthet og vunnet nye venner.
du er hjemme.
GjenopprettetMedlem
føles enda vakrere nå som jeg har delt den med dere , og at det ligger i healing i det

Bing [Bot]
healing i hvert eneste ord
lurer på hva Malaika betyr men hun har gode og kjærlige drømmer, det vet jeg.
har lett etter Malaika-sangen har noter og tekst et eller annet sted når jeg finner den skal jeg sende den inn
takk for den du er her

Anonymous
Angelique Kidjo har en sang som heter Malaika. Den ligger på youtube. Veldig vakker drøm..
Siv
GjenopprettetMedlem
"tiril":
lurer på hva Malaika betyr men hun har gode og kjærlige drømmer, det vet jeg.
Malaika , betyr engel på swahili .
GjenopprettetMedlem
Hei Malaika. Lenge siden.
Jeg så drømmen din som en film for meg da jeg leste ordene dine. Takk for at jeg fikk ta del i en så vakker visjon.