Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
  Jeg drømte en vakker drøm

her er den ;

Jeg gikk nedover en elvebredd , jeg opplevde meg selv  som liten jente
  Elven var bred , og jeg lurte på hvordan jeg skulle komme meg over til den andre siden
  jeg ville så gjerne over .
  Litt lenger ned så jeg en tømmerstokk som lå over elven . Da jeg kom dit , var den smalere enn jeg trodde
  men jeg ville så gjerne over , så  jeg begynte å gå .
  Det var veldig vanskelig , for tømmerstokken var så smal. Jeg tenkte at dette klarer jeg aldri , men jeg forsatte å gå.
  Plutselig oppdaget jeg at mens jeg gikk , vokste jeg . Jeg ble større og større , og det ble letter å gå etterhvert som
  jeg  vokste . Jeg hadde på en florlett , hvit kjole  som flagret i vinden . Jeg begynte å nærme meg den andre siden .
  Der ble landskapet mer gyldent og   jeg så at det sto flere å ventet . Jeg kjente igjen mine hjelpere og mange fler .
  De var glade for å se meg , og jeg ble også glad . For nå var det ikke så smalt lenger , mye lettere å gå . Jeg var en 
  voksen kvinne nå .

Jeg kom frem til den andre  siden , og det ble et hjertelig gjensyn med mine venner .
   Vi tok hverandre i hendene , og steg opp mot himmelen . Det glødet et gyllent lys rundt oss , og vi formet en sirkel 
  rundt jorden . Det var maaange av oss . Vi sendte kjærlighet ned og healet jorden .

*   *   *   *
FAST Enterprise [Crawler]
Ja, dette var sannelig en vakker drøm. Takk for at du deler med oss.
Kristine :wub:
GjenopprettetMedlem
ooops , jeg har visst også lagt innlegget på feil sted .. :redface:
GjenopprettetMedlem
"Malaika":

ooops , jeg har visst også lagt innlegget på feil sted .. :redface:

Sånn..  ;D
GjenopprettetMedlem
Takk  :)
GjenopprettetMedlem
Du har en deilig forteller-evne,Malaika.

Mykje kraft i den draumen din der.

:-X :wub: :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
takk , tele   :wub:

ja, jeg følte krafta  :respect:
Bing [Bot]
Malaika. Drømmen din synger i meg sammen med en sang som heter Malaika. Kjenner du den? Tror det er swahili?
Opplevde da jeg lærte den sangen å få til å synge, mange,sammen med kraft og det var vakkert. Enhet og healing. som stemmer med i drømmen du delte. :respect:
GjenopprettetMedlem
En oversanselig vakker drøm, Malaika.
Jeg ser den gylne tråden av vekst og healing som spinner drømmen sammen og skaper helhet.  :wub:
GjenopprettetMedlem
"tiril":

Malaika. Drømmen din synger i meg sammen med en sang som heter Malaika. Kjenner du den? Tror det er swahili?
Opplevde da jeg lærte den sangen å få til å synge, mange,sammen med kraft og det var vakkert. Enhet og healing. som stemmer med i drømmen du delte. :respect:

Tiril , ja den sangen kjenner jeg . Det er swahili  :wub:

Takk for tilbakemeldinger  :wub:
Anonymous
Idag ble jeg glad for å kunne ta imot denne vakre historien og helebredelsen som ligger i den. :eusa_dance: :wub:
GjenopprettetMedlem
Herlig drøm :)
Du har vokst som menneske, har balanse i livet og gir tilbake til de rundt deg og jorden selv.
på veien har du forsert hindre i din underbevissthet og vunnet nye venner.
du er hjemme.
GjenopprettetMedlem
:wub: 

føles enda vakrere nå som jeg har delt den med dere , og at det ligger i healing i det

:respect:
Bing [Bot]
healing i hvert eneste ord
lurer på hva Malaika betyr men hun har gode og kjærlige drømmer, det vet jeg.
har lett etter Malaika-sangen har noter og tekst et eller annet sted når jeg finner den skal jeg sende den inn
takk for den du er her :wub:
Anonymous
Angelique Kidjo har en sang som heter Malaika. Den ligger på youtube. Veldig vakker drøm..
Siv
Anonymous
Sånn vakker healingdröm!  :wub:
GjenopprettetMedlem
"tiril":

lurer på hva Malaika betyr men hun har gode og kjærlige drømmer, det vet jeg.

Malaika , betyr engel på swahili .
GjenopprettetMedlem
Hei Malaika. Lenge siden.

Jeg så drømmen din som en film for meg da jeg leste ordene dine. Takk for at jeg fikk ta del i en så vakker visjon.