Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
I går kveld satt jeg her og leste og leste i timevis før jeg la meg, - og det fikk følger :-)
Drømte om dere alle sammen i natt. Vi hadde no slags samling eller kurs ute i naturen. Noen drev og plukka planter de skulle bruke til en seremoni. Etter en stund viste Ailo oss at vi faktisk ikke var ute i den ekte naturen, han åpnet døra for oss og ba oss gå ut og oppleve den ekte naturen. Noen var litt skeptiske og skremte, men lot seg likevel overtale. Kom ut i en jungel nærmest, med masse kjempesvære trær som vi klatret rundt i som noen apekatter.
Litt senere skulle Ailo lære meg noe, så vi satte oss sammen et sted, men jeg sovna og våkna etter ei stund og forsto at jeg hadde gått glipp av mesteparten han hadde prøvd å lære meg. Det var masse mer, men det har jeg dessverre glemt. Våkna i 3-tida og tenkte jeg måtte skrive det ned, men var så trøtt at jeg bare la meg til å sove igjen..
:lol: Temmelig påvirka av det jeg leste, hva?
Snappy [Bot]
Det høres ut som om du har hatt en flott opplevelse i natt :lol:
Yahoo Slurp [Bot]
Hej  WhiteOwl  :icon_biggrin:

Ja lærdommen kan komme fra alle sider.... >:(

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Francis [Bot]
Morssomt at du drømmer om oss!  :icon_biggrin: