Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Nutch/CVS [Bot]
Jeg var litt borte fra sonen. Først på fjellet og så ? Ja, hvor?

For en drøy uke siden hadde jeg en merkelig drøm:

Jeg var på et møte. Det var kanskje tjue mennesker der, menn og kvinner, på alle alder og fra mange land i hele verden. Jeg visste bare at vi var i ferd med å forbereide et rituale. Hva slags rituale visste jeg ikke men plutselig ble det klart at jeg måtte inn i sirkelens sentrum.

Vi la oss på bakken og lukket øynene. Det var en kvinne som begynte å synge. Hun sang formler. Det var vielsesformler og så kom hun til meg og smurte noe på neseryggen min: nå skal du bli sjaman, sa hun.

Sangen fortsatte og alle kvinner var med i koret. Det var stor kraft i sangen. Jeg var litt forvirret, hadde ikke ventet på noe slikt. Jeg åpnet øynene: alle kvinner lå helt naken på bakken og sang. Jeg lukket øynene igjen. Det var veldig kraftfullt å være i sangens midte.

Så sluttet sangen og mennene begynte å snakke. Det var ikke formler. Det var en diskusjon. Det var mange vanskelige spørsmål, det var svar, det var mangfold og samtidig forsøk å komme til en omfattende sannhet.

De ville vite noe. Jeg åpnet øynene igjen for å si mitt svar men noen tydet på meg og jeg visste at jeg skulle tie før jeg kunne åpne munnen. Så lukket jeg øynene for neste gang.

Jeg lå og ventet. Sugde den kraftfulle atmosfæren inn i meg.

Så kom en mann til meg og sa: nå er du noen av oss.

Dere vet: Jeg er gravid ( http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... pic=4141.0 ).

Jeg synes noe vokser i meg.

Kjælig hilsen
Gåååja
Anonymous
Jeg gleder meg.

Good on you!

Gormii

PS! Vakkert dikt under lenka. Med et kjenner jeg lengselen mott vidda. Joik, bannskap og skrøner rundt kaffekjelen.
Anonymous
Noe vokser og vi vokter.

Men vi er ikke de eneste som gjør det...

Hilsen Masha
GjenopprettetMedlem
Kraftmann med sin Kraftsang.
Flott Erfaring GåååjaH. :respect: