Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg lå og sov og var i en tilstand mellom våken tilstand og drøm da jeg etter mange forsøk, bøker og forskjellig endelig fikk til dette bevisst og ikke tilfeldig. Det startet med en vibrerende lyd og jeg forsvant ut av kroppen. Det var litt mørkt rundt meg. Jeg konsentrerte meg om hjemstedet mitt og reiste dit. Jeg fløy bort mot huset mi nor bodde i. Innimellom mistet jeg litt kontroll og det ble mer vanlig drøm-aktig. Jeg prøvde å lage en laserstråle for å teste manipuleringsevenen og det gikk lett. Jeg våknet til flere ganger og gjenopptok drømmene og fant ut jeg skulle prøve å finne et bibliotek med god informasjon for å lære noe i denne tilstanden/drømmen. Så jeg konsentrerte meg om å finne et bibliotek og befant meg plutselig susende nef i underverdenen, ned blant en tjukk tåke i mørke og ned, langt ned. Jeg kommer til et stort arena - en gammeldags ring i senter med tribune rundt, og en del utskjærte stener i ringen i midten. Plassen var gedigen, og det var en haug med litt skummelt utseende yppersteprester.
Jeg spurte om jeg kunne få råd av de. Svaret var ja, jeg skulle få råd i massevis. De begynte å kaste stener mot meg, disse symoliserte råd jeg tok med opp til bevisstheten tenkte jeg. Så suste det fra alle kanter, jeg fikk litt panikk og forflyttet meg oppover igjen men "rådene" kom susende mot meg, jeg unngikk alle, men hadde jo tatt to. Jeg kom på at jeg hadde glemt å spørre om hvem de var så jeg ikke traff på "feil" type vesener, som ikke var godsinnede. Det slo meg at dette var en tabbe, og jeg suste oppover og konsentrerte meg om kroppen min for å våkne og våknet, kvalm i magen. Jeg sto opp av sengen og trampet i golvet for å grunne meg som jeg har lest en skal gjøre. Så prøvde jeg å rette opp tabbe nummer 2, for når en reiser til underverdenen skal en dra tilbake samme vei en kom, det fullførte ikke jeg så jeg visualiserte dette og landet på ny i kroppen min. Jeg prøvde å visualisere at jeg satte fyr på stenene med rådene (stenene var en slags svart opal aktig, blanke og halvrunde).
Dette var en viktig ting for meg at jeg begynner å klare å ta av, gå inn i drøm med våken bevissthet når jeg sovner er et steg i rett retning, men også en stor lærepenge i og med at jeg glemte forhåndsreglene men jeg håper og tror det gikk bra. Ble litt redd når jeg våknet, men interessant våkendrøm var det dog..
kom gjerne med innspill på hva dere tror

GjenopprettetMedlem
Heftig drøm du Pirvar!
Jeg tenker de svarte steinene du fikk som råd,er jordings-steiner,disse setter ditt indre i kontakt med jorden,så du blir sterkere i den åndelige verden.
Svart Obsidian er særlig effektiv til sånt brug,men bør anvendes med respekt,da den setter i gang processer og transformerer energiene
på linje med kraft-planter og tromme-reiser.