Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
For noen uker siden drømte jeg at det bodde en liten jordrotte (eller vånd) ved hybelen min. Den hadde en liten hule der og var visst svært sjeldent, lokalt sett. Min tidligere biologi lærer gikk rundt å fortalte oss, en gruppe mennesker, om hvordan de hadde vurdert å flytte inn flere vånder, for å opprettholde bestanden. Men de hadde ikke gjort det enda, vegret seg mot å tukle for mye med naturlighetene. Plutselig oppdager vi at vånden er død og alle er triste, før de ser at den ikke er død likevel, men er blitt transformert til en liten hvit sibirtiger.

Og i dag (i det våkne livet)....lå det en død vånd utenfor hybelen min (noe som er ganske uvanlig. Har aldri sett det dyret i det fri, hverken død eller levende før.) Senere på dagen, var den forsvunnet....men jeg har ikke sett noe til tigerungen enda  ;D

Har ikke lagt så vekt på denne ene episoden, men syns det er gøy hvordan drøm og virkelighet virker som om de blander seg med hverandre. Får en følelse av å kikke litt bak sløret, eller....jeg får en følelse av at det er et slør og at det er noe bak og at jeg gleder meg til å gløtte mer og mer bak det, etter som tida modnes. Moro er det  :)
Anonymous
Ett nydelig blikk gjennom slørene, Sommersky,
kanskje den hvite Sibirtigeren viser seg på annet vis enn i det fysiske?
GjenopprettetMedlem
Jeg syns at "verdene" ofte "går i hverandre".

Visst er det nydelig!

Gunilla
GjenopprettetMedlem
Kanskje den viser seg på annet vis ja, bare å vente og se det  :) Når jeg tenker etter så støtte jeg på en katt, samme dagen, som var så utrolig lik en gaupeunge. Og måten den lå på, helt stille, mens den så på meg og bare bevegde ørene litt for å lokalisere lyden av mine "kommedapusen". Det var veldig gaupeaktig. Kalles ikke den nordens tiger? Kanskje det er en sammenheng, kanskje ikke....