Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Aldri møtt eller sett de men de dukket opp i en drøm.Jeg sitter i skogen på vinteren blant grantrærne,lei meg og oppgitt og alene.Så dukker en liten gammel nisseaktig mann opp med langt hvitt skjegg og hår,vennlig og hjelpsom.Sier at jeg skal bli med han,vil hjelpe meg ut av denne kalde snøfulle skogen.Tar meg med på ei slede å han fører hesten derfra.Etter turen ut av skogen står vi med ett ved en islagt bekk og han sier,trå over å se hva som skjer....Jeg setter ene foten på islaget over den lille bekken/dammen,og da smelter isen å blir til bare vann og snøen rundt meg er smeltet å landskapet er mer som et vidde/snaufjellandskap,men i bleke farger før våren slår helt til.Så litt foran meg på andre siden av bekken står en slags alv og utstråler vennlighet,den vender snur seg mot meg og gir et hint med hånda om "kom,følg meg" og da... våkner jeg...fikk ikke "vite" mer...

GjenopprettetMedlem
Forstår du ikkje ville våkne ennå,det var ein magiske draum.
Eg ville tolka budskapet som at du har selskap,hjelparar,at du slett ikkje er aleine.
Og dei ville visa deg kor du vil finna eit mylder av dei,når du kjem att. (ein dag i skogen i nærmaste dagar f.eks)
(The more,the merrier),som dei seier med syngjande stemmar)

GjenopprettetMedlem
Ja kanskje du har rett...ta meg en tur i skogen en dag,litt pysete hvis jeg møter elg eller bjørn

men liker godt roen skogen og naturen i det hele tatt gir.Elsker vann og havet og..ja det var litt magisk...
AdsBot [Google]
Magisk møte

trenger du å vite mer?
Du velger å følge nissen, og det kalde vinterlandsskapet forvandler seg mot våren.
Og et hav av spennende muligheter venter på andre siden av bekken.
Jeg hadde kastet meg uti og svømt

GjenopprettetMedlem
Hei Svale
Du har hatt et magisk møte - følg intuisjonen din på dette.
Isen smelter (is og snø representerer frossene følelser), landskapet forandrer seg. Du blir bedt om å følge alven (alvene er gode) - Det skjer nok mye transformasjon rundt deg. Kanskje en ny vår med mange nye følelser??
RITA som ønsker deg lykke til i det nye