Jeg hadde meg en lang ettermiddagslur i dag og har gått rundt med en barnevogn i drømmen. Håper noen kan hjelpe meg med å tyde denne drømmen.
Jeg gikk inn på et sykehus og tok heisen opp til fødeavd. I barnevognen hadde jeg en del tepper, men ingen baby. Så hadde jeg også tatt med meg et gammelt dynetrekk og putetrekk. Jeg hadde veldig lyst til å forære dette dyne og putetrekket til fødeavd. Jeg kom inn på venterommet med barnevognen og fikk øye på en mann som satt i en stol. Han arbeidet der. Da jeg fikk øye på ham rygget jeg litt tilbake med barnevognen og kolliderte med en liten dukkevogn. Oppi den satt en knøttliten baby.
Mannen satt lett henslengt og så på meg med milde øyne. Tilslutt gikk jeg bort til ham og ga ham dyne og putetrekket. Jeg var litt beskjemmet over at det var gammelt, men forsikret ham om at det var pent brukt.
Drømmen fortsatte med at jeg satt nede ved elven, på store steiner sammen med min søster. Mannen fra fødeavd. vandret litt lenger bort for oss. Jeg spør henne om de fortsatt er kjærester. Nei, min søster ristet på hodet og trodde ikke han var så interesert lenger.
Vi sitter på min fars hjemtrakt og jeg er veldig opptatt av om min søster synes det er fint der.
I drømmen er det som om jeg vil vise henne min hjemplass, og at jeg er veldig stolt over det stedet. I virkeligheten har jeg ikke en naturlig tilknytning til det stedet, da jeg ikke traff min biologiske far før i fjor.
Jeg går så videre for meg selv langs ved elven, mens denne mannen sirkler rundt meg. Jeg blir irritert over det og samtidig veldig irritert for at jeg intereserer meg for mannen.