Jeg har nok en gang, tredje gang faktisk, hatt et møte med en sak jeg ikke ville se flere ganger. Første gang jeg drømte om denne karen, så våknet jeg i det jeg ble kastet ut av stuevinduet. Dette er altså drømmen, slik at ingen tror at jeg fysisk er kastet ut av det. Andre gangen bar det ut gjennom vinduet i andre etasje på huset. Samme kar som kastet meg ut da og. Nå, i natt, på mine sårt tiltrengte sovetid, så var`n der igjen. Der jeg kommer fra kaller vi den karn der for "han satan sjøl!" Altså et utyske som ikke ligner noe som kan beskrives helt rent, men absolutt en sak men ikke vil møte alene på en høstmørk kveld.
Mulig det kommer av at jeg er grusomt sliten for tiden, for jeg sover to til tre timer i døgnet. Når jeg våkner, gjerne klokka to eller tre på natta, så koker jeg kaffen. Drikker en kanne lenge før jeg egentlig skal stå opp. Eller... Jeg setter meg i lastebilen, og kjører på arbeid. Kan godt finne på å være på arbeid i 12 til 16 timer... og her om dagen så ringte kjørekontoret å spurte om det var riktig at jeg var på jobb. Da var klokken... mange! Og, jeg hadde bare vært hjemme en tur på ettermiddagen å spist middag. Kjedelig var det, så jeg dro på arbeid igjen!
Mulig at det er drømmen som plager meg, men det er ikke godt å se at jeg plages av denne saken. Jeg fatter ikke at jeg bestandig skal kastes ut av et vindu! Jeg er stiv av skrekk imens det pågår, men klarer alltid å vri meg slik at jeg unngår skader når jeg blir kastet ut, jeg lander bestandig riktig og hel, og så våkner jeg. Svett. Senga er våt av svette. Puten min, og dynen min er like våt av svette. Jeg rir et onde som jeg ikke finner ut av.
Tolkinger noen?
(kamille-te)