Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Nutch/CVS [Bot]
Jeg var med konen min på en bryllupsfest. Brudgommen skulle ha tale fra kirketårnet. Han kom til syne i vinduet men snakket ikke til folk men kastet seg ut av tårnevinduet istedenfor. Han datt ned i bakken. Jeg ville tilby hjelp og oppdaget at han hadde kastet en kopi av seg selv (likesom en ”dummy”) ut av vinduet.
Så var vi tilskuere ved en idrettskamp. Langrenn kanskje eller noe lignende. Ved siden av oss var det Håkon, Mette Marit og deres barn. Da det var slutt med kampen hadde barnene det vanskelig å komme seg ut av snøfonnen vi stod i. Jeg hjalp til.
Og så var vi i et hus og det var folk foran ytterdøren. Jeg visste at de ville kidnappe Sverre Magnus og overveide om jeg skulle skyte med min pistol gjennom døren. Men da ble huset til et sykehus der Sverre Magnus var innlagt på grunn av atferdsforstirrelse.
Jeg var klar over at Sverre Magnus ikke var syk men sykehuset var det eneste stedet som var i stand til å beskytte ham. Om bare Håkon ville sagt offentlig at Sverre Magnus var bra ville sykehuset ikke lenger vært nødvendig. Men Håkon manglet motet.
GjenopprettetMedlem
Når det gjelder tårnet begynner jeg å tenke på et tarotkort, nr 11 i den store arkana. Kortet heter tårnet. Her slår lynet ned i tårnet og folk faller til bakken. Noen hopper for å overleve. Men bak tårnet er omrisset av en stor Buddhafigur som sitter rolg og ser på det hele. Kortet symboliserer en stor omveltning i livet som skjer plutselig. Og kanskje buddhafiguren representerer det å beholde roen.
Men når det er en person som skal holde en tale i et tårn, og så kaster seg ut, og så er det bare en kopi han har kastet, hva betyr det? Hele drømmen omhandler i hvertfall på en eller annen måte opphøyde eller kongelige personer. Han som kaster seg ut av tårnet kvitter seg kanskje med en side av seg selv, kan det være egodød?
En gang hadde jeg med Dronning Sonja i en drøm, som representerte en formell/seriøs side av meg selv. Men dette er jo kronprinsparet og deres barn. Prinsen og prinsessen kan kanskje bety frø? Noe som skal bli noe, men som er beskyttet?
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Morsomt drømmeliv du har Goya.
Jeg tenker i mitt stille sinn at du har bodd på et slott engang
og så drømmer du kongen sine drømmer.
Alt vi har vi deler,er det et ordtak.
Drømm du videre unge mann,og del med oss.

Nutch/CVS [Bot]
Til Stridsjelp og teleterkji: Ja, takk!
Gåååja