Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Bing [Bot]
Hmm. Jeg har hatt en sterk sjamandrøm igjen. Jeg står i noen store veivalg i livet mitt nå og tror det er derfor denne drømmen kom: Som i andre drømmer før, er jeg også i denne drømmen på reise i Sør Amerika for å treffe sjamanen. Denne gangen vet jeg hvor jeg skal reise for å møte ham, jeg slipper å lete. Lenge går jeg oppover et steinete og ganske bratt fjell, og kommer endelig frem til møtestedet, ei steinhytte som er like gammel som fjellet. Sliten etter vandringen legger jeg meg ned for å hvile, og med ett, i halvsøvne, ser jeg at et helt råd av sjamaner er forsamlet, det er fire vise sjamaner som sitter rundt meg og rådslår med hverandre om meg. Jeg gjenkjenner den ene fra før, når rådet er enige sier han: Da vet vi hva vi har å forholde oss til. Så tar han et bestemt tak i føttene mine og gir meg healing opp gjennom føttene.... desverre husker jeg ikke mer fra drømmen, men healingenergien kjenner jeg  ennå.  :respect:
Anonymous
Hei igjen,

tenk å våkne slik ...
GjenopprettetMedlem
Vakker sjaman drøm du hadde Tiril.

Takk for du deler med.

:wub:
GjenopprettetMedlem
ja, jøss så flott! :) gratulerer sier jeg bare.. :wub: