Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Har i møte med mange klienter følt at ikke folk skjønner hvorfor de ikke kommer videre.Og det jeg ser på mange menneskesjeler er et gjennomgående tema.ALLE mennesker MÅ kunne gi slipp og aksepere sin skjebne.For kilde til vekst ligger i å se livet som en "reise i erfaringer" Hvis vi ikke klarer å se det store bilde blir vi hengende i detaljer som er uvesentlige.
De fleste dyktige sjamaner eller gode spirituelle læremestere har alle hatt en krevende og utfordrende reise,og det er jo fordi vi skal LÆRE..uten denne erfaringen er det umulig å hjelpe andre.Så utfordringen er ikke "hvordan man har det men hvordan man tar det"! Og gjøre alle erfaringer til noe personlig blir helt feil vi må slutte å være offer men i steden se på menneskene bak hendelsene.Mange av de tingene vi opplever som kanskje er smertefulle handler ikke engang om oss,vi blir bare brukt som et redskap for et annet menneskets erfaring.
Det å kunne ha evnen til å tilgi både seg selv og andre er den største kilde til vekst,og det er da vi beholder vår egen kraft.Vi gir også da de menneskene som har påført oss smerte og som kanskje har en lavere bevissthet en mulighet til  vokse.
Det å vise nestekjærlighet og være fri for egoisme er en utfordring,men jeg lover at belønningen er der,det er ikke opp til oss mennesker å dømme,det har vi ikke "myndighet til"for det slår bare tilbake på oss selv.Universet skaper ALLTID rettferdighet.
I den alternative værden eksisterer det et totalt kaos,av misunnelse og sjalusi,vi må løfte hverandre opp!heie på hverandre,på den måten kommer vi alle lenger...
Dagens ord!
"tiden mellom tiden"
DET finnes en sfære hvor du kan hente kunnskap og kraft,la deg bli innspirert til å reise i "tiden"
Kilden er ikke lenger enn en dimensjon unna.
white eagle. 
GjenopprettetMedlem
Ja det vet jeg,men så har man de som er redd for å gi slipp på denne verden den tiden det tar å reise. :razz:
Mange klienter sier de ikke vil miste det livet de har nå mens de samtidig er så stresset at de må søke hjelp for å klare hverdagen :exclaim:
GjenopprettetMedlem
Jeg er enig med deg i det du skriver, men ser jo desverre at ganske få har evnen til å gi slipp - da er det flere som aksepterer sin skjebne eller lodd her i livet ved ganske enkelt å gi opp og bli et offer. Det å kunne tilgi av et helt og fullt hjerte - det er ikke lett for de fleste fordi de ikke ser - ikke skjønner - at det er en kilde til vekst. Et paradoks da - at det i den alternative verden er så mye misunnelse og sjalusi. Skulle tro vi visste bedre vi som har en annen bevissthet enn "hvermannsen".

Så ja - la oss løfte hverandre opp - la oss all bli en kilde til oppmuntring - ikke bare for hverandre, men for alle - la all sjalusi, egoisme og misunnelse fare. La oss skape orden i kaoset
- la oss være der for hverandre.  ;D

Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Dette gjorde godt å lese langt inn i beinmargen.

Du er vis å god du WhiteEagle.

:wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg syns vi er flinke til å hjelpe, støtte, og løfte hverandre her inne....  :wub:

I den alternative værden eksisterer det et totalt kaos,av misunnelse og sjalusi,vi må løfte hverandre opp!heie på hverandre,på den måten kommer vi alle lenger...
  :o
Den har jeg ennå ikke opplevd... Det er jo hvem man blir trukket til....
Velger mine venner med omhu....  :P
Stor varm klem til dere her inne som kjenner seg truffet!  :biggrin:  :wub: