Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
I,natt,så drømte jeg,at det var som,om en,eller flere personer,som,kom,å'' danset'' over meg,og viste meg,en( fantastisk blå farge,)som jeg alderig i hele mitt liv har sett,med øynene!.Det var egentlig et ,spill,av farger,i en runding det var utrolig vakkert,jeg følte ,et nærvær,av''noen,''som ga meg,denne fantastiske drømmen.Jeg våknet opp,å tenkte,nei jeg vil,ikke være våken,la meg få lov til,å fortsette,å,motta dette,vakre syn.Jeg,sovnet ,da på,nytt og atter en gang,kom denne drømmen på ny.Dette er,en av de vakreste drømmer jeg har hatt i hele mitt,liv.Og det er en,drøm,jeg for alltid,vil huske.
Wilma.

GjenopprettetMedlem
Hei Wilma
For en flott drøm. Høres nesten ut som om det var healing du fikk (kanskje).
alabast

Yahoo Slurp [Bot]
Hej Wilma
Det er så dejligt at få lov at få så dejlig en drøm, og jeg kan godt forstå du aldrig vil glemme den.
Hilsen shamanen

Anonymous
Hei,alabast.
Takker for svaret ditt...Etter,at jeg har tenkt mye,på denne drømmen..Er jeg nesten sikker,på at det var,healing noen ga til,meg..
Fordi,jeg i en lang periode,har hatt en,ille vond skuler,og nakke.Men,dagen etter drømmen så,kjente jeg at jeg var mye bedre.Helt utrolig!Uansett,så var det en helt fantastisk,opplevelse...Og,jeg vil si tusen takk,til den ,gode person,som er der ute,som,''kom''til meg,med dette vakre,som jeg egentlig ikke ville slippe.

.
Ha,en fin dag.
Fra,Wilma

Anonymous
Hei Wilma
For en flott drøm du har hatt.

Blå er jo en veldig sterk healerfarge.