Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Nå i det siste har jeg våkna midt i drømmene,
og så fortsatt de samme drømmene igjen etter at jeg har sovna.
Det er som opppgaver som skal løses i løpet av natta.

Har noen av dere andre opplevd det sånn?

Jeg har litt kontroll over fortsettelsen, men ikke helt. Jeg tenker over problemet når jeg er våken, og får løsningen i neste episode, men det blir ikke alltid som jeg hadde tenkt.. og så er jeg jo langt fra uthvilt når jeg våkner om morran.

I en drøm var det stiger eller stillas, uten sikring. Høyere og høyere, som en labyrint av stiger og helt åpent under.
Til slutt turte jeg ikke lenger, og kom meg trygt ned på bakken igjen.
Nå etterpå føler jeg meg litt feig som ikke fullførte..

En annen gang var det jobb på et nytt sted. Nye mennesker, en annen måte å gjøre ting på og et journal- og registrerings-system som var helt motsatt og i mine øyne unødvendig komplisert.
Jeg brukte hele natta på å forstå og finne ut av dette, men nå kan jeg altså dette systemet som ikke eksisterer noe sted..

Náste
som blir takknemlig for svar.
Det er jo fint å lære nye ting, men..
GjenopprettetMedlem
Hei
Så arti å lese innlegget ditt, for dette er noe jeg pratet med en venninne om igår kveld. :biggrin:
Har hatt noen lignende hendelser. I drømmen så er det som om jeg veksler mellom å være i drømmeland og våken tilstand. Det er som om jeg stopper opp og tyder drømmen, før den så fortsetter. Føler på en måte at jeg får mere ut av drømmen.

Drømmte inatt om at jeg kom til eksamen uten å ha fått lest. Jeg forstod ikke hvordan tiden kunne ha gått så fort, og at jeg nå skulle ta eksamen som jeg ikke hadde fått lest til. Det var meget ubehagelig, for jeg ble skikkelig stresset. Men så var det som om at jeg våknet litt til i drømmen. Som om jeg tok et steg ut fra drømme land. Der ba jeg om hjelp fra mine hjelpere og alle som kunne, slik at denne eksamen skulle gå bra. Følte en enorm trygghet, og visste med det at de hjelper meg med dette. Drømmen fortsatte, men nå var jeg ikke så stresset. Jeg hadde en ro, og bare visste med det at alt ville ordne seg ;D

Var ganske trøtt når jeg våknet, men vet ikke om dette hadde noe med drømmen å gjøre :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Så rart, Kaja  :)
Jeg fikk også hjelp.

I den ene drømmen var det trygge armer på vei ned,
og i den andre hjelp fra noen som kjente systemet fra før.
GjenopprettetMedlem
Ja, pussige greier :biggrin:
Men disse drømmene liker jeg! Føler jeg får mange svar, og mye hjelp!
  :eusa_pray: Bring it on :innocent2: