Greit med tilbakemeldinger av og til
Forhistorien til denne drømmen må også med, da det er viktig for å forstå hva den betyr. Har hatt kontakt med ei på nettet som jeg bestilte noen krystaller og smykker av. Denne dama er et vandrende steinleksikon, og selger ikke steiner og krystaller som man enkelt får tak i andre steder. Disse er alle sammen, uten unntak, spesielle. Pakken kom i går, og hun hadde også hatt nedi noe ekstra greier som hun ville jeg skulle meditere med og komme med tilbakemeldinger på. Så i natt har jeg ligget med hennes variant av chakrasmykke under hodeputa.Husker bare en liten del av drømmen, men det var tydelig at det var denne dama jeg møtte. Hun holdt noen krystaller i hendene mot meg, en av de var en krystallspiss jeg faktisk hadde bestilt og jobbet litt med. (Herlige energier i den steinen, men det er en annen story
) Jeg snakket litt med henne, og hun viste meg bilde av en danburit-krystall (noe jeg faktisk har vært ute etter, men den er vanskelig å få tak i når en skal ha skikkelig kvalitet, og svindyr) Hun sa til meg at hun hadde krystallen min i samlingen sin, og noen flere overraskelser som kom til å hjelpe meg på min vei. Etterpå var det noen som sa at hun klarte å skjule evnene sine, det klarte ikke jeg. Det fikk meg til å prøve, men jo mer jeg prøvde å skjule evnene, jo mer tydelig kom de fram. Til slutt så ble jeg fylt av et lys, jeg sto der og strålte 
Er vel unødvendig å si at jeg våknet opp i morges mer uthvilt enn på lenge. Har også vært en indre kamp før dette, men det husker jeg ikke noe av. Husker bare at det gikk bra
Det har vært stor aktivitet i panneområdet, og må ha klødd, for da jeg kikket meg i speilet hadde jeg et kloremerke akkurat der, formet som en stor L.