Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Før jeg selv ble gravid og fikk barn, drømte jeg ofte og jeg husket nesten alltid drømmene mine. De siste tre årene har jeg derimot drømt veldig lite. Kan jo ha en del med å gjøre at det tar en del krefter å oppdra barn så når jeg først sovner så er jeg borte!  :lol:

Iallefall, etter at jeg nå i høst begynte å ta tak i ulike temaer som har interessert meg i mange år (sjamanisme o.l), har det skjedd en endring. Jeg har jo prøvd å meditere og å bli mer oppmerksom på de små signalene rundt meg. Flere kvelder har jeg lagt meg med en bønn om å få se kraftdyr, eller å få litt veiledning.
Jeg har ikke hatt noen klare opplevelser som den jeg fortalte tidligere (hytta og ulven), men har ofte våknet opp av drømmer og takket for at jeg fikk svar, uten å huske hva jeg takker for! Drømmen er borte i samme sekund som jeg har tenkt tanken.

At man glemmer drømmer er jo ikke så uvanlig, selv om det er litt frusterende  http://www.cheesebuerger.de/images/midi/frech/a056.gif[/img] , men nettene er altså blitt fryktelig urolige, jeg drømmer mye, våkner ofte og føler at jeg har fått noe som jeg ikke makter ta tak i... Føler nærmest at nettene er blitt fryktelig kaotiske...

Mulig jeg er kravstor ( :w00t:), men jeg vil ha klare svar, ikke forvirrende drømmer jeg ikke husker! http://www.cheesebuerger.de/images/midi/frech/b015.gif[/img]
Anonymous
Hei alenta :)
Kjenner meg mye igjen i det du skriver. Jeg har også gått rundt og vært frustert over ikke å huske drømmer.
En tid var jeg veldig opptatt av dette, ville så gjerne treffe kraftdyr og hjelpere i mine drømmer. Husket ingenting når jeg våknet, det er frustrerende ja. Man føler at man går glipp av noe. Kanksje man ubevisst alikevel får med seg drømmene.
Men om jeg ikke husket drømmene, så husker jeg jo mine meditasjoner. Der dukket jo kraftdyr opp, hjelpere osv. Er ikke det på en måte å drømme??? Få svar på en del ting som man lurer på. Jeg har fått mye hjelp i mine meditasjoner.
W3 [Sitesearch]
drøm når du er våken, da er det mye lettere å huske :wink:
GjenopprettetMedlem
Det er slett ikke lett å få tid og ro nok til å kunne meditere, i alle fall ikke de lange, gode halvtimene. Jeg henter heller inn  stillheten og den stille samtalen til dette. Dit når jeg både ved skrivebordet, ved komfyren og i bilen på vei til og fra. Det er faktisk det eneste funker for meg i en travel hverdag. Og den tåler også å bli avbrutt uten at jeg føler at jeg "mister"noe. Min metode er min egen, ingen regler og retningslinjer.
Hilsen kariw
GjenopprettetMedlem
drømmene du har er så sterke at du er beskyttet fra å huske dem.
med tiden vil din kraft øke,også klarsynet.
da er du klar til å huske.
vennlig hilsen Teleterkji.