Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hadde en drøm som jeg faktisk husker litt av da jeg sto opp idag - Noe jeg ikke har gjort på leenge. Som alle vet så kan drømmer være veldig rare. Dette var definitivt en rar drøm som jeg ikke skjønner en døyt av.

Jeg står inne i en g-sport butikk. Den er gigantisk og det er mengder med folk der.
Står å snakker heftig med ei jente som brått kommer bort å kysser meg. Jeg blir ikke overrasket - utrolig nok - men veldig glad. Vi tar noen pauser og hun sier et eller annet til venninnen sin som står like ved og smiler til meg. Brått går hun sin vei og later som ingenting. Jeg blir ikke overrasket denne gangen heller og begynner å stable noen ting på en hylle som ingenting har skjedd. Da kommer en av mine kolleger, tar tak i meg, fører meg opp i et hjørne og skal til å dra til meg i magen, før vi begge bryter ut i latter og glede. Jeg skjønner ingenting samtidig som det var helt naturlig. Jeg fortsetter å stable de "tinga" på hyllene og ser meg litt rundt på alle de folka som er i den gigantiske butikken jeg jobber i. Mange gir meg et håpløst blikk som sier meg at jeg ikke hører hjemme her, eller at jeg er en idiot som ikke skjønner noen ting. Svetten begynner å renne. Jeg prøver å sjule det. Klumpen i halsen begynner å komme sigende. Brått kommer en bort til meg, tar en av de "tingene" jeg holder på å stabler, gir meg et lignende blikk og vender ryggen mot meg. Det er en jeg kjenner. Jeg fortsetter å stable, stable og stable som ingen ting har skjedd...

Det er alt jeg husker. Hvis det i det hele tatt er noe budskap i denne drømmen - Hva kan det være?  :I
GjenopprettetMedlem
Hvis dette hadde vært min drøm hadde jeg tenkt:

Det er en mengde detaljer som en trolig kan analysere, men det er èn ting som taler til meg.
Og det er forskjellen på opplevelsen av kontakten med omgivelsen.
Når andre tar initiativ til kontakt så er det (eller blir det) greit, naturlig og positiv, selv om det virker litt rart (kysses på butikken).
eller litt truende (kollegan). Selv om jeg inget skønner så føles det naturlig.

Men når jeg begynner å se på de som omgir meg så blir de på en måte truende, og jeg føler at de ikke syns jeg hører hjemme der.

Hvis dette hadde vært min drøm så hadde jeg tenkt at kansje tror jeg at folk ser på meg på en måte som ikke er sann, eller som jeg ikke trenger å bry meg om.
Selv om jeg ikke skønner alt så kansje drømmen vil vise meg at hvis jeg berre er og ikke er så oppmerksom på hvad folk rundt meg kan tenke (som i begynnelsen av drømmen) så skjer positive ting.

gunilla