Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
" Kjærligheten er så lett: Det er bare å trykke på knappen! Igjen og igjen. " hørte jeg.
Det var det siste som ble sagt i denne drømmen.
Jeg kjente at jeg holdt på å våkne og ville derfor finne denne knappen
før hverdagsbevisstheten tok over.
Riktig, der var den: Fritt svevende materialiserte det seg en kuppelformet knopp av en knapp
som bød seg frem for fingrene. Den var omtrent sånn som knappene i teletubbyhuset pleier å se ut.
Jeg rakk å trykke på, kuppelen lyste rosenrød og sendte ringformete bølger av lys fra det rosarøde spekteret rundt omkring i rommet. Uavlatelig.
Da våknet jeg.

Så hvis du skulle se at jeg strekker armen tilside rett som det er og tipper lett på et usynlig punkt i luften, da vet du hva som skjer. Vi snakker selvsagt om et virtuelt indre sted. Men slikt kan gjerne understrekes ved en kroppslig bevegelse. Dessuten finnes kjærlighetsknapper der ute til gagns: Hvert av mine barn har en på nesetippen. Katter og hunder pleier å ha dem på snuten. Det finnes utallige og helt andre eksempler. I det hele tatt et hav av muligheter ...
GjenopprettetMedlem
Det virket som du hadde en koselig drøm, sandel.
GjenopprettetMedlem
"sandel":

Dessuten finnes kjærlighetsknapper der ute til gagns: Hvert av mine barn har en på nesetippen. Katter og hunder pleier å ha dem på snuten. Det finnes utallige og helt andre eksempler. I det hele tatt et hav av muligheter ...[/i]

Javisst, det har du sikkert rett i  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
:)

... og hvorfor ikke trykke med alle fingre på begge hendene samtidig ... kjærlighetens lysorgel ;)
GjenopprettetMedlem
Den var god, den der, sandel! :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Utrolig flott Sandel!  :respect: Er det derfor jeg alltid har hatt trang til å pelle (trykke) på nesetipper? Spesielt på barn og dyr!  :lol:

:wub:
GjenopprettetMedlem
Flott draum,Sandel!
Kile,kile,kile,tenker eg.. :wub:
GjenopprettetMedlem
Hmmm . . .  hvorfor ikke spille på hele orgelet  :wub:
GjenopprettetMedlem
"nyjord":

Hmmm . . .  hvorfor ikke spille på hele orgelet  :wub:

Er det derfor jeg har skaffet et orgel til huset nå til jul?

Jeg har så lyst å bruke alle fingrene,og helst tærne med ....

Ursula K. Le Guin: “Love doesn’t just sit there, like a stone, it has to be made, like bread; re-made all the time, made new.”   http://www.wildmind.org/blogs/on-practice/ursula-le-guin-love

( You can say that again , and it has been said before,

so go ahead and push buttons )

La det strømme gode juletider til alle der ute!
GjenopprettetMedlem
Så vakker drøm og fine svar. takk fordi dere deler dette, og trykk i vei, Sonja, på dine kjærlighetsknapper! Du har nok flere fingre enn du vet....