Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Im thinking about starting a new minority group in Sweden.
GjenopprettetMedlem
aren`t they a majority?
GjenopprettetMedlem
No, most men past 30 years in Sweden have children.
GjenopprettetMedlem
I believe we should get some sort of benefits from the government since we are caring about mother earth when we are participating in controlling the population size on planet earth.
GjenopprettetMedlem
In Sweden one gets child support from the government which gives incentives for a population increase and causes more waste and harm to mother earth. It seems to me the incentive should go in the other direction. Im paying for a population increase through the taxes I pay.
GjenopprettetMedlem
Følg Kristopher Schau´s eksempel fra De Syv Dødssyndene: steriliser dere! Han fikk virkelig følelsen av å ha bidratt med noe til verdens beste (ikke mye annet å gjøre i handlingslammelsen). Jeg elsket det programmet og elsker Kris. Anbefaler DVD-boksen med alle episodene på det sterkeste. Men hvis dere ikke reproduserer med tanke på jordas fremtid kommer jo alle de omtenksomme genene deres til å dø ut. Verdier som kunne blitt overlevert til neste generasjon dør ut. Survival of de mest hensynsløse. Takin´ care of business :icon_twisted:.

Men alt som dør, utryddes, opphører venter på å gjenfødes, omskapes. The wheel is ever spinning round        round        round        round....  :eusa_pray: Det blir en lang mørketid. Ikke desto mindre blir det vår en gang. Så vi kan gledes over lyset når det kommer tilbake.
GjenopprettetMedlem
Hi there,

I dont believe in genes that much. To me it is the soul that matters most, you can not inherit a soul.

Peace and love on your sterilisation program, currently I am using the condom.
GjenopprettetMedlem
Hjernen mottar signaler fra sjelen. Mellom livene plukker sjelen seg ut en passende mottaker etter behov. Ikke alle sjeler passer til alle hjerner. Jeg tror at kraften og erfaringene fra forfedrene virker i den enkeltes liv enten man vil det eller ikke.

Jeg er etterkommer av folk som unnslapp statens systematiske sterilisering av underlegne raser.
Hadde det vært på sin plass å foreslå sterilisering av den ariske rasen for å unnslippe mer ødeleggelse? Den tredje verden er tross alt ikke ansvarlig for ødeleggelsen av miljøet og menneskehetens framtid. Kineserne kan virke faretruende, men de har i hvert fall en handlekraftig stat som ikke setter hensynet til enkeltindividets kortsiktige egobehov over hensynet til helheten, som for dem vil si nasjonen. Ettbarnspolitikken blir gjennomført uten at sutring får for mye innflytelse, f. eks..
Når Kina kaprer verdensherredømmet etter at den vestlige økonomien har brutt sammen er det kanskje de som vil være i stand til å legge restriksjoner på bermens ødeleggende forbruk, dvs. nytelse av ting. Det er jo oss de selger alt det forurensende juggelet de produserer til, så når kjøpekraften forsvinner i vesten beveger vi oss kanskje mot en "bærekraftig utvikling".

off-topic, i know i know..
GjenopprettetMedlem
One dont get the soul from ones parents, one can get experiences from ones parents.

I believe in what I call The Random Soul Theory.

The soul comes from God and the energies in the universe.

Peace and love to you Ofelia.
GjenopprettetMedlem
"Vakker Forvandling":

In Sweden one gets child support from the government which gives incentives for a population increase

:o  :lol:  :biggrin:  Så du tror det du? Inte det är det då Sverige som leder barnafödande-ligan i världen

http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9807 ... kes53.html
GjenopprettetMedlem
Jeg har ikke satt barn til verden jeg heller, så jeg syns det var en god ide med å premiere de barnløse. hehe ;-) Kanskje danne en minoretsgruppe med hetro kvinner uten barn.  ;) :beer:
GjenopprettetMedlem
The swedish population is increasing due mostly to imigration, however, it is still increasing and the only way to stop this increase is either to reduce the imigrants or to or lower the birthrate. Sweden is an industrial nation with a high cunsumtion rate which causes the use of a lot resources per capita and damage to mother earth. The only way to stop this trend is either to decrease the birthrate or decrease the imigration. You have the right to choose which option to implement.

Peace and love.