Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei alle :biggrin:

Det er flere måter å være med å bidra til fred. En av dem er å reise ett Barisaa, et bønnetre for verdensfred.

Dette er noe vi alle kan gjøre der vi er, og jo flere som er med jo mere kraft!  :w00t:

Her er en link til en side der det står mer om dette pluss hvordan ritualet utføres:

Jeg håper det er mange her inne som benytter denne anledningen og er med på å gjøre en reell jobb i kampen for fred :wub:

Inger Lise ;D

Red: Linken er fjernet fordi den nå leder til noe helt annet.
Anonymous
:wub: :eusa_clap: Takk for ideen!
GjenopprettetMedlem
Flott Inger Lise, har vært borti det før, men det vil ikke si at en ikke kan følge opp for det  :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Vil dytte denne opp litt...

Jeg har vært med på å lage trær for verdensfreden og kommer til å være med på flere. Oppfordrer alle her inne til å sette i gang og gjøre det samme..  ;D

Dette er noe vi kan gjøre i vårt nærmiljø, eller vi kan gjøre det på steder der det har vært krigshandlinger (de finnes også her i landet) eller plasser der du vet at det har vært utført voldshandlinger eller noen har dødd en brå og for tidlig død.

Gjennom å lage et sånt tre får man også et utgangspunkt til å jobbe for verdensfreden så ofte man vil ved å bruke det regelmessig, be bønner, meditere og ofre. Gjennom dette gir man stadig ny kraft og næring til den positive kraften og er med på å gjenopprette balansen i verden.

For å kunne endre verden må vi starte med oss selv.
GjenopprettetMedlem
Runar Halonen har en artikkkel på sin nettside som kalles din indre healingevne. Selv om den ikke handler om trær, så viser den en måte å starte med seg selv. Den har vært til hjelp for meg mange ganger.

www.runarhalonen.com
Anonymous
Hei..
Prøvde og åpne linken, men den  kunne ikke  finnes... ::)
Anonymous
Trykket på linken og kom til en meget spennende side som jeg nå skal surfe meg gjennom og legge til som favoritt

Spennende...

:eusa_dance:
Anonymous
Nå fikk også jeg opplinken  :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Kjempeflott link, Stridshjelp  :w00t:
GjenopprettetMedlem
Kjempe bra link :eusa_dance:
WiseNut [Bot]
Hei Inger Lise!

Det så jo kuult ut.
Liker trær, jeg!
Får se når jeg får litt tid til å lese hele.