Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Nå har det vært mye snakk om ødeleggelser av moder jord og alt som eksisterer i forbindelse med jorden...hvem som er ansvarlig og hvem som kan gjøre noe med hva.
Og vi er alle enige om at en oppvåkning er på sin plass, før det er for sent.
Og jeg vil tro at samtlige her inne er enige om at hvis "de store herrer/kvinner" der ute, hadde fått seg en skikkelig "lusing" og våknet opp, hadde jo de vært i en posisjon hvor de kunne fått til mye godt for vår kjære jord.
Og så...til poenget!
Hva om vi, små og store sjamanspirer og sjamaner, rotet dypt nedi medisinpungen vår, gravde fram litt "trolldoms-støv", strødde det over våre lysende, flerfargede energi-spiraler og sendte dette avsted for så å omkranse en og annen viktig person, slik at vedkommende ble nødt til å gni seg i øynene og se på verden med nytt blikk...
Tro om dette går? Hmmm...

GjenopprettetMedlem
Møt opp på seremonien
The World Drum i Oslo
Les mer:
www.theworlddrum.com
Jo fler som kan komme jo bedre, vi trenger dere alle

Anonymous
Jeg skal være med i tankene, hvis ikke en trolldomsfe dukker opp med flybilett til meg.
Kira, jeg tror dette foregår i form av oppvåkning rundt omkring - det er mange som sender ut sitt "tryllestøv" med sin bevissthet, sin energi, sine drømmer, sine bønner, sine danser og ritualer, sitt engasjement, osv.
Det er bare ikke proiritert nyhetsstoff, desverre.
Ellers vil jeg vise til tråden the one av Mira, og det hun forteller om svanen, om tillit til skaperens plan, og til fremtiden og forvandlingen.
Den verdensomspennende sirkeldansen "for the one", og verdenstrommen er vidunderlig tryllestøv i mine øyne, og forhåpentlig i mange mange andres.

Anonymous
Åååå, skulle ønske jeg kunne vært med på sermonien i Oslo...hadde vært fantastisk! Men det lar seg desverre ikke gjøre.

Joda, jeg vet jo det, Perle. Men jeg tenkte mer på (nå skal man jo ikke gjøre noe mot noen uten vedkommendes tillatelse, men...) å sende ut en dose myntet på f.eks Bush,gått i lag flere stykker og vært konsentrert om han, omgitt ham med en sky av kjærlighet til alt som er (til og med hans fiender) og gitt ham en oppvåkning verden aldri har sett maken til...
Dette er jo egentlig en ren, skjær ønskedrøm som surrer oppi hodet mitt...eller...?
WiseNut [Bot]
... har mer tro på healing direkte til Moder Jord enn via Bush, jeg da.
En opplyst Bush blir vel bytta ut med en mer anvendelig en

, dessverre.
Fin verdenstromme.
GjenopprettetMedlem
Store ånd,besøk alle sjeler i natt.
send dem syner,vekk dem våte i svette.
Berør verden med din vekkelses ånd.
Stor ånd
kom til de sovende
vis dem jorden
uskylden som druknes
la dem tro at