Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Ser det har blitt lagt ut info om Biodanza workshop her tidligere. Nå er det en ny mulighet - Dean kommer til Norge igjen i begynnelsen av juli, og holder en todagers-workshop som har fått navnet "Heart in motion".

Start lørdag kl. 12 - 20, og søndag kl. 11 - 19, til den nette pris av bare 700,-! I tillegg er det "tidlig-ute" pris om du melder deg på før 15. juni - da får du 100 kroner avslag og betaler 600. Er du arbeidsløs men veldig gjerne vil, kan du få komme for 500,-

Biodanza har gjort utrolig mye for meg personlig og også for mange jeg kjenner. En fantastisk måte å jobbe på, rett og slett.

Veldig mye sitter fastlåst i kroppene våre, og gjennom bevegelse kan vi løse opp i blokkeringer og bli kjent med oss selv og andre på helt nye måter. I Biodanza skaper man et hellig rom hvor vi ikke snakker med hverandre ved bruk av ord, men lærer oss å kommunisere ved bruk av kroppsspråk, energi og bevegelse. Man får møte mennesker på en måte man ikke får til vanlig - det er sterkt og vakkert.

Workshopen holdes på Rom for Dans i Oslo. Nærmere info står på flyeren som jeg legger ved. Ta ellers kontakt med meg på malin.pettersen @ gmail . com om du lurer på noe.

Fra http://www.biodanza.no :

Biodanza er et system for menneskelig utvikling og integrering gjennom dans, musikk, bevegelse, følelser, menneskemøter og berøring, og baseres blant annet på universelle biologiske og fysiologiske prinsipp.

Ordet Bio betyr liv og danza betyr dans. Biodanza kalles derfor ofte ”Livets dans” eller ”Dans med livet”.

Biodanza har en positiv tilnærming, og et av hovedmålene er å styrke og integrere din evne til å kjenne glede, frihet, lidenskap og behag i livet, men også det å utvikle din evne til medfølelse med andre- og naturen som danner livsgrunnlaget vårt. Mange som gjør Biodanza regelmessig opplever også at de får en større evne til å etablere sunne relasjoner med andre mennesker i livet sitt, og de finner en indre motivasjon/gnist til å ta livsfremmende valg.

I Biodanza kreves ingen forkunnskaper i dans, og ingen trinn skal læres!

Facebook-gruppe: http://www.facebook.com/topic.php?topic=8336&uid=42865167690#/group.php?gid=33227797015
📎 heartinmotion.jpg