Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Pratesonen...

Er den død eller levende, den er i alle fall død når jeg er inne på den (fant den foresten rent tilfeldig da den er veldig sjult på hovedsiden) , hva med å flytte den inn hit på debattsonen... :eusa_pray:

Her er mange vise menn og kvinner, det ser man fra innleggende og man lærer mye av å lese/debattere her på debattsonen, MEN og det er et stort men, debatten dabber vel ut i en monolog fordi man leser, svarer, venter på svar, leser og så svarer o.s.v
Andre forum har en "pratesone" som er litt mer synlig, hvor det er en avsvarshavende som holder liv i debatten...

Mye knot og mange ord... :w00t: det jeg prøver å komme frem til er at jeg ønsker meg følgende:
1. flytt pratesonen inn på debattforumet
2. sett opp en fast dag i uka f.eks
3. legg ut en tråd med avtemming for ønsket uketema
4. Og la oss diskutere litt mer "face to face"

Det er sikkert noen her inne som kan påta seg jobben med å finne temaer og holde liv i debatten en gang i uka, og hvis ikke kan jeg være behjelpelig...

Stor klæm fra ei "pratesyk kjeftsmelle" av en nykomlig  :innocent2:

Tina
GjenopprettetMedlem
Jeg synes det er ett kjempegodt forslag :eusa_clap:

De gangene jeg har vært inne på chatten, har jeg fått frysninger på ryggen av ekkoet fra det tomme rommet :shock: 
Og hver gang jeg svarer på mine egne spørsmål tar jeg ett nytt langt skritt inn i galskapen.. :moreevil:  :icon_twisted:  :exclaim: :razz: :lol: :lol:
Anonymous
Jammen er det ikke sånn at den ikke fungerer helt den chatten da?
Ellers støtter jeg den ideen med en fast ukedag.
W3 [Sitesearch]
Jeg er der inne rett som det er , men sjelden er det noen der !

Hva om alle som logget seg inn der la igjen et spor ?

::)
GjenopprettetMedlem
Såvidt jeg forstod på keh for en tid siden, skulle den fungere fint nå... Bare en måte å finne ut det på, egentlig :w00t:

Ok, forslag til tema: Kreative uttrykk. Hva, hvordan?

Forslag til ukedag: onsdag.

Forslag til klokkeslett: 21.00  
Anonymous
Funker visst helt fint den, nå er vi der inne og skravler :biggrin:
Francis [Bot]
joda den fuker som bare d! Så kom igjen å skravle sammen med oss!!  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
"Inger Lise":

Såvidt jeg forstod på keh for en tid siden, skulle den fungere fint nå... Bare en måte å finne ut det på, egentlig :w00t:

Ok, forslag til tema: Kreative uttrykk. Hva, hvordan?

Forslag til ukedag: onsdag.

Forslag til klokkeslett: 21.00  

Halveis i mål nå føler jeg... ;)

Problemet er vel mer at den er nesten usynlig, pratesonen forsvinner litt i resten av layouten på hovedsiden....

Annen hver Onsdag leder jeg en åpen sirkel, og den ene onsdagen er i dag, men jeg logger på pratesonen litt over kl.22.00 i kveld...
Kreative utrykk er et godt tema, men med avstemming som jeg nevnte, kan vi etterhvert dra i gang litt mer engasjemang rund pratesonen...
Kl 21.00, vel det er som om jeg skulle fåreslått det selv  :respect:

MEN for dem som kommer NY hit til dette forumet, bør "pratesonen" være mer synlig...
Ergo ligger den her inne på debattsonen, men et eget emne for avstemming når vi flere mennesker....
og det er vel litt av ideen med en chatt eller pratesone ??? eller...

Lys & Kjærlighet
Tina
Anonymous
En idé är att fixa chatten som en pop-up vindue. På den måten kan en surfe runt på sjamansonen OG snakke i chatten då man ser noener där. Og att lägga den _I_ sjamansonen är en god idé.

Fler folk kommer in i den då.
GjenopprettetMedlem
"trumman":

En idé är att fixa chatten som en pop-up vindue. På den måten kan en surfe runt på sjamansonen OG snakke i chatten då man ser noener där. Og att lägga den _I_ sjamansonen är en god idé.

:eusa_clap:  Jess, jess, jess  :eusa_clap:

En super begynnelse på noe som kan bli veldig bra  :respect:

Tar du trumman det vider opp med moderator og administrator

Takk for takhøyden forumet viser oss "ferskinger" med nye ideer :icon_redface:

Lys & Kjærlighet
Tina
GjenopprettetMedlem
"trumman":

Trumman ;-)

Skjer det noe mer med denne ideen din ?
Håper at du kan ta det videre slik at det kan bli en mer aktiv debatt her inne ;-)

Maskjærringa i nord
Tina :icon_redface:
Anonymous
Det er onsdag her hos meg, jeg har tilbragt kvelden på chatt, - helt alene..
Jaja, tror jeg finner på noe annet å gjøre neste onsdag!
:lol: