Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Vil gjerne tipse om en web-side som falt i smak...
En meget spesiell og spennende dame.....
http://www.lysmenneske.no/
Klem Sjelevenn

Anonymous
Spennende side - med mye spennende informasjon. Takk for linken.

Francis [Bot]
Spennende!! Takk for tipset!!
Anonymous
kjempe fin side, takker for tipset. hun er en fin jente hun ja

GjenopprettetMedlem
Hei.
Jeg har hørt om Camilla Barstad for et par år siden. Da drev hun vel mest med inka medisin. Er det noen som har vært på kurs med henne. Jeg ble veldig interesert da jeg så det hun drev med nå.

Kunne godt tenkt meg et kurs med henne.
Ser dette innlegget et gammelt, men håper noen ser det.
Klem fra Lise

GjenopprettetMedlem
En av mine favoritt web sider.....

GjenopprettetMedlem
Jeg har ikke vært på kurs med henne, men syns de høres spennende ut. Jeg har veldig lyst til å delta på hennes kurs, men ikke akkurat nå.
Ellers så har jeg fått healing hos henne - fjernhealing. og det var kjempebra! Det vil jeg absolutt anbefale. Hun jobber med aura, chakra, sjelehenting, ser farger, kraftdyr, årsaker osv. Så det var utrolig spennende. Og det med fremtidshenting høres spennende ut - men det fikk jeg ikke oppleve i min healing, hun starter vanligvis med andre ting.
Mvh Stridshjelp
Anonymous
Fine ting! Traff mæ hjemme denne her. Tusen takk!

Anonymous
Takk for link til masse informasjon:) kan noen forklare meg hvordan englene kommer inn i sjamanens verden/mytologi? Hugs & love

GjenopprettetMedlem
Englene hører til i oververden, og er en naturlig del av sjamanisme. Sjamanismen omfatter egentlig alle slags vesen. Til og med Gud og Jesus!
Mvh Stridshjelp