Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
AdsBot [Google]
Det er planer om å starte en gruppe som skal ivareta kvinnekraften innen sjamanismen.
Det første møtet blir TORSDAG 19 OKTOBER KL. 17.30
SAMISK HUS.
Ta kontakt med
May Lisbeth Myrhaug
mamyr@online.no
951 33 480
for å melde deg på

GjenopprettetMedlem

Sjøl om je er mann.
Den feminine delen av meg jubler

GjenopprettetMedlem
Topp,skulle ha vært med,men jeg synes hofteholderen gnager sånn

Anonymous
Nei, men så sleng den av dæ, mann. Hofteholdere e avlegs...

Anonymous
"Kira":
Nei, men så sleng den av dæ, mann. Hofteholdere e avlegs... 
Sier du det, hmm åja, får ta av meg min da.
Det er et flott tiltak

(da mener jeg kvinnegruppen)
Anonymous
Meget intrrresssant, jeg bor litt for langt unna for å kunne rekke det, men hvis dere engang senere møtes i forbindelse med en helg - da!
GjenopprettetMedlem
Kan jeg ta med håndveska?Fra spøk til revolver,det er et fantastisk tiltak stå på jenter,dere har min fulle støtte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous
Det er mulig jeg er ute å sykler.
Er ikke sjamanismen tuftet på kvinnekraft?
Jeg opplever at dette handler om å slå inn åpne dører.
Hilsen en feminin mann
GjenopprettetMedlem
He he... Ja... det er lettere å sykle inn åpne dører...

Anonymous
"Sjelevenn":
He he... Ja... det er lettere å sykle inn åpne dører... 
Hm! Hadde du noe på hjertet?
Anonymous
Jeg undres litt på hva dette egentlig dreier seg om. Er det politikk eller er det sjamankraft det handler om?
GjenopprettetMedlem
Godt spørsmål

GjenopprettetMedlem
Perle: Jeg undres litt på hva dette egentlig dreier seg om. Er det politikk eller er det sjamankraft det handler om?
Da må der lese første innlegg en gang til!!:
Det er planer om å starte en gruppe som skal ivareta kvinnekraften innen sjamanismen.
Anonymous
"Samin":
Perle: Jeg undres litt på hva dette egentlig dreier seg om. Er det politikk eller er det sjamankraft det handler om?
Da må der lese første innlegg en gang til!!:
Brått ble jeg kastet tilbake til syttitallet. Bildet flimrer på netthinnen. Det er allmannamøte i den lesbiske kvinnegruppa Ottar. En hes sint stemme roper: "Kammerater! Vi må danne ei folkereising mot den imprealistiske mannssjåvinistiske domminansen i sjammanisma. Det er på høy tid å gå til front for å gjenreise kjerringa i detta miljøet. Jeg foreslår at vi setter ned ei arbeidsgruppe som har som formål å ivareta kvinnekrafta i sjammanisma!" Forslaget ble beslutta ved akklamasjon. Bakerst i salen sitter en mann iført fotformsko, han er til forveksling lik et ullteppe. Han roper: "Bra jenter! detta har jeg venta på lenge".
Anonymous
Hei Samin, jeg kan lese.
Det er likevel mange måter å oppfatte dette på, så jeg undres fortsatt.
Støtter meg til Gormiis uttalelse om å åpne allerede åpne dører.
Det kunne jo være greit å stille spørsmål og diskutere det her på sonen,
men kanskje det er lurt å vente på saklig info om hva som skjer der. ;D
Anonymous
Gormii, den var herlig!
Fikk meg en god latter her!

GjenopprettetMedlem
Vel det kan jo ikke bli enklere en å sende en mail til den som står som kontaktperson..
Undrer meg litt der ja.. men..men.. jeg skal jo ikke så...
GjenopprettetMedlem
La oss brenne korsettene, jenter!
Men håndveska mi får du aldri!
AdsBot [Google]

Den som kommer får se, hva dette dreier seg om ... En gruppe er ment til å bli til, ved hjelp av de som møter opp.
Men jeg tror nok ikke det er meningen å danne en krig mellom menn og kvinner.
Til Gormii:
Det var mye bra som kom ut av 70-tallet og kvinnekampen, når en tenker på alternativet.
Dog har dette her lite å gjøre med kvinnekamp og Ottar, men lesbiske har selvfølgelig også adgang ...