Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
AdsBot [Google]
Det er planer om å starte en gruppe som skal ivareta kvinnekraften innen sjamanismen.
Det første møtet blir TORSDAG 19 OKTOBER KL. 17.30
SAMISK HUS.
Ta kontakt med
May Lisbeth Myrhaug
mamyr@online.no
951 33 480
for å melde deg på  :)
GjenopprettetMedlem
:eusa_clap: :eusa_clap:Sjøl om je er mann.
Den feminine delen av meg jubler :w00t:
GjenopprettetMedlem
Topp,skulle ha vært med,men jeg synes hofteholderen gnager sånn :lol: :lol: :lol:
Anonymous
Nei, men så sleng den av dæ, mann. Hofteholdere e avlegs... :razz:
Anonymous
"Kira":

Nei, men så sleng den av dæ, mann. Hofteholdere e avlegs... :razz:

Sier du det, hmm åja, får ta av meg min da.
Det er et flott tiltak  :icon_biggrin: (da mener jeg kvinnegruppen)
Anonymous
Meget intrrresssant, jeg bor litt for langt unna for å kunne rekke det, men hvis dere engang senere møtes i forbindelse med en helg - da!
GjenopprettetMedlem
Kan jeg ta med håndveska?Fra spøk til revolver,det er et fantastisk tiltak stå på jenter,dere har min fulle støtte!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :respect:
Anonymous
Det er mulig jeg er ute å sykler.

Er ikke sjamanismen tuftet på kvinnekraft?

Jeg opplever at dette handler om å slå inn åpne dører.

Hilsen en feminin mann
GjenopprettetMedlem
He he...  Ja... det er lettere å sykle inn åpne dører...  :razz:
Anonymous
"Sjelevenn":

He he...   Ja... det er lettere å sykle inn åpne dører...  :razz:

Hm! Hadde du noe på hjertet?
Anonymous
Jeg undres litt på hva dette egentlig dreier seg om. Er det politikk eller er det sjamankraft det handler om?
GjenopprettetMedlem
Godt spørsmål :razz:
GjenopprettetMedlem
Perle: Jeg undres litt på hva dette egentlig dreier seg om. Er det politikk eller er det sjamankraft det handler om?

Da må der lese første innlegg en gang til!!:
Det er planer om å starte en gruppe som skal ivareta kvinnekraften innen sjamanismen.
Anonymous
"Samin":

Perle: Jeg undres litt på hva dette egentlig dreier seg om. Er det politikk eller er det sjamankraft det handler om?

Da må der lese første innlegg en gang til!!:

Brått ble jeg kastet tilbake til syttitallet. Bildet flimrer på netthinnen. Det er allmannamøte i den lesbiske kvinnegruppa Ottar. En hes sint stemme roper: "Kammerater! Vi må danne ei folkereising mot den imprealistiske mannssjåvinistiske domminansen i sjammanisma. Det er på høy tid å gå til front for å gjenreise kjerringa i detta miljøet. Jeg foreslår at vi setter ned ei arbeidsgruppe som har som formål å ivareta kvinnekrafta i sjammanisma!" Forslaget ble beslutta ved akklamasjon. Bakerst i salen sitter en mann iført fotformsko, han er til forveksling lik et ullteppe. Han roper: "Bra jenter! detta har jeg venta på lenge".
Anonymous
Hei Samin, jeg kan lese. ;D

Det er likevel mange måter å oppfatte dette på, så jeg undres fortsatt.

Støtter meg til Gormiis uttalelse om å åpne allerede åpne dører.

Det kunne jo være greit å stille spørsmål og diskutere det her på sonen,
men kanskje det er lurt å vente på saklig info om hva som skjer der.  ;D
Anonymous
Gormii, den var herlig! :biggrin:

Fikk meg en god latter her! :lol: :lol:
GjenopprettetMedlem
Vel det kan jo ikke bli enklere en å sende en mail til den som står som kontaktperson..
Undrer meg litt der ja.. men..men.. jeg skal jo ikke så...
GjenopprettetMedlem
La oss brenne korsettene, jenter!  ;)

Men håndveska mi får du aldri!
AdsBot [Google]
:) Den som kommer får se, hva dette dreier seg om ... En gruppe er ment til å bli til, ved hjelp av de som møter opp.
Men jeg tror nok ikke det er meningen å danne en krig mellom menn og kvinner.

Til Gormii:
Det var mye bra som kom ut av 70-tallet og kvinnekampen, når en tenker på alternativet.
Dog har dette her lite å gjøre med kvinnekamp og Ottar, men lesbiske har selvfølgelig også adgang ...