Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
SEO Crawler
et engelskspråklig magasin om sjamanisme.
her kan man laste ned en håndfull tidligere utgaver gratis på pdf-fil
http://www.sacredhoop.org/E-Articles.html
klikk litt nedover på sia, så dukker det opp 8 utg som er tilgjengelige nå, og noe tilsvarende som blir gjort tilgjengelig etterhvert..
GjenopprettetMedlem
Takk for tips. Utført. Lagret sammen med tusenvis av lignende filer på min harddisk (hadde noen av disse fra før) (har sikkerhetskopi på ekstern harddisk). Men når skal bløtdisken få tid til å gjennomgå og ta stilling til alt sammen (og alle saman...)??
SEO Crawler
overforbruk av informasjon kan det nok kalles...kjenner til fenomenet, om enn kanskje ikke i et slikt omfang
har ikke lest noe særlig av dette (magasinet) ennå, så kvaliteten kjenner jeg ikke
Sensis [Crawler]
Det er et strålende blad.
Skulle gjerne drevet noe lignende, men norsk er vel et for lite språk for et slikt magasin. Sjamansonen får holde.
Det er mange fordeler og noen bakdeler med et elektronisk medium, men hovedfordelen er prisen og hurtigheten.
Men det hurtige skaper også det flyktige.
Men jeg elsker å ta frem en bok eller et magasin, ha det i hendene, kjenne på substans, lukt, vekt og så sette meg i yndlingsstolen og bla i det og lese her og der. Yes, det er en av livets gleder for meg, ved siden av den største, nemlig selv å skrive.
Ailo
GjenopprettetMedlem
"ailo":
Men jeg elsker å ta frem en bok eller et magasin, ha det i hendene, kjenne på substans, lukt, vekt og så sette meg i yndlingsstolen og bla i det og lese her og der. Yes, det er en av livets gleder for meg, ved siden av den største, nemlig selv å skrive.
Angående første avsnitt: Undres hvor mange år tilsammen jeg har gjort akkurat det? Men yndlingsstolen måtte jeg flytte ut på balkongen for å få plass til flere bøker og tidsskrifter i stua.
SEO Crawler
helt enig. e-bøker og e-blader blir ikke det samme, litt dumt for de sparer miljøet (transport, papir etc)
å sette seg godt til rette, med en nytrukket kanne te og synke inn i en god bok, eller bla i et interessant blad... en av sivilisasjonens stille gleder. det er fint.
"Passopp":
yndlingsstolen måtte jeg flytte ut på balkongen for å få plass til flere bøker og magasiner i stua.
hehehe! da blir du nødt å håpe på godvær, evt lese på senga eller i badekaret?
Anonymous
"ailo":
Ailo
Jepp, det kan jeg skrive under på, du beskriver det så flott

GjenopprettetMedlem
Intet er som ei god bok og en kopp kanelte

GjenopprettetMedlem
OPPskrift på kanelte: Wolf kommer sikkert med sin. I mellomtiden kan du nyte den du finner som punkt 2 på denne linken:
http://www.freewebs.com/gravidos/kjerringrd.htm
Kan sikkert også nytes uten påtrengende livmorbehov.
GjenopprettetMedlem
Oppskrift og oppskrift...
jeg tager mellom 1/2 og 3/4 dose knust kanelstang,
en dæsj kardemomme, en dæsj ingefær, litt tørkede kløverblader
og en nyp med svartpepper.
Eller som Melkior i Saltkråkan sa det:
"efter behag"
Lykke til