Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hei.
Fikk lyst å tipse dere om en go film eller to. Er forsåvidt ingen nye filmer, så kan godt hende noen allerede har tipsa om de før, men det kan ikke jeg vite

Navnene er Baraka og Lucky People Center. Førstnevnte er en film uten tale what so ever. Masse fine bilder med musikk bl.a av dead can dance. Anbefales STERKT!!! Kan se bilder og lese litt om filmen her:
http://www.spiritofbaraka.com/baraka.aspx
Den andre er en dokumentar som tar oss med til forskjellige deler av verden og forskjellige åndelige retninger inkl. sjamanisme, voodoo og annet snacks

Hele greia handler mye om rytme og dans. Absoultt severdig. Har begge filmene hvis de viser seg vanskelig å oppdrive. Enjoy

GjenopprettetMedlem
Fy fasan.....å stilige bilder denne *Baraka* har...(så på linken). Den må jeg få tak i.
Takk!

GjenopprettetMedlem
Takk for den linken. Jeg så Powaquatsi på kino for mange år siden. Nå fant jeg den igjen. Slike filmer er jo umulig å få leid i videosjappene (så vidt jeg vet). Tankevekkende filmer som er på tide å introdusere i visse sammenhenger.
GjenopprettetMedlem
Takk for linken Magnus, herved bestillt
je ble så fjetret over alle de flotte bilda så jeg kom nesten ikke ut igjen
GjenopprettetMedlem
Appropo stilige bbbilder Silva,
sjekk ut den som heter Microcosmos på samme linken
og se bildene fra den
WWAAAAAAAAAAAAOOOOOOOUU

GjenopprettetMedlem
"Wolf":
Appropo stilige bbbilder Silva,
sjekk ut den som heter Microcosmos på samme linken
og se bildene fra den
WWAAAAAAAAAAAAOOOOOOOUU 
Ohhhhhhhhh dææææææææven Wolf`ærn.......
Thank you my dear friend....wolf...

GjenopprettetMedlem
Øhhhh, apropo øye, det følger meg visst på nett også......så forsiden på Baraka...

Ligna en god del ja......*øyet som ser*
Selv om det er solformørkelsen....