Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Vil gjerne løfte fram denne info!

Ikke gå glipp av dette, dere!  :eusa_dance:
Fire stykker som samarbeider med sine beste metoder og ritualer... Og de gjør det uten å ta seg betalt!  :w00t:
Bare den kraftfulle plassen er en opplevelse i seg.

Tema; Om hvordan du griper fatt i frykten; den som holder deg tilbake. Bearbeider den, beseirer den,
så du kan få fram det beste i deg.....

Magisk helg på Mesnabakkenved Lillehammer
09. – 11. mars.

Vi kommer til å fokusere på bevissgjøringsprosesser der vi åpner døra inn til vårt indre mørke på gløtt.
Vi kommer til å jobbe kreativt med bl.a. tegning, trommereiser, meditasjon, pust og dans.
Hvis noen av dere har noe dere vil bidra med eller dele med de andre, si ifra når du melder deg på.

Arr:
Elin Rønsen
Marie Olavsdatter
Laila Romseland
Inger Lise Mong

Pris:
500,- pr person for oppholdet.
Vi spleiser på maten.
Påmeldingsfrist: 07. mars.

For info og påmelding, ring Inger Lise på mob. 950 26 198.

Hjertelig velkommen.
GjenopprettetMedlem
Her skulle eg ha våre,løyst opp nokre knutar i troll-hamen.
Men eg seier lykkje til,må sjaman-åndene kome å byggje opp ei herleg healer kraft hjå dykk adle der på Mesna.
Eg vil nok vere der i ånda,skal sjåast.
Love and Tugs. :wub:
Anonymous
Skulle behöva... vill vill vill...  :eusa_pray: men... too far away!
Anonymous
når på fredag begynner dere?
GjenopprettetMedlem
Vi samles fra seks på kvelden, inntar et lett måltid og setter i gang første sesjon rundt åtte. Er det noen som ikke rekker å komme til åtte, er det bare å si ifra, vi kan utsette oppstarten litt for å vente på folk.
GjenopprettetMedlem
Ser nå at det er en detalj jeg har glemt å ta med i programmet for helgen..

Man må ta med sovepose eller sengetøy selv. Ellers kan du leie sengetøy på Mesnabakken, såvidt jeg husker koster det 145,- i tillegg.

Inger Lise
GjenopprettetMedlem
Løfter denne opp!
GjenopprettetMedlem
Åh,hadde eg berre visst om dette før! But its too late,for this time.Kanskje reprise seinare?
Anonymous
Takk til dere alle sammen, Inger Lise, som setter igang en samling som dette.
Det høres fantastisk ut!
Og uten å ta betalt!

Skulle ønske jeg kunne komme meg avgårde til denne magiske helga......

Iallefall, en riktig så Magisk Helg ønskes dere, og alle andre.

Gro
GjenopprettetMedlem
Gleder meg som en unge!  :P  :w00t:  :wub:
W3 [Sitesearch]
Wow , der skulle man vert ja  :innocent2: Syns det er flott av dere å lage til en sånn tilstelning  :wub: Synd at det er så langt fra meg og at eg ikkje såg det før nå , men men rekne me dokke snart kommer her også  :biggrin: Kan få bo hos meg
GjenopprettetMedlem
"nnnnnnnzzzz":

Wow , der skulle man vert ja  :innocent2: Syns det er flott av dere å lage til en sånn tilstelning  :wub: Synd at det er så langt fra meg og at eg ikkje såg det før nå , men men rekne me dokke snart kommer her også  :biggrin: Kan få bo hos meg

Takker for tilbudet. Det hadde vært kult med en tur til sørvestlandet  :biggrin:
Vi får se hva våren og sommeren bringer  ;D
GjenopprettetMedlem
WoW! For en magisk helg!  :w00t:  :P  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_pray:  :wub:

For noen opplevelser... for en healing!!!

Har danset!
Har sunget!
Har skreket!
Har breket!
Har hylt!
Har ledd!
Har grått!
Har strevd!
Jeg er mye nærmere meg selv
etter denne magiske helg!

Takk til dere alle som gjorde denne samlingen mulig!!!
Dette var enormt!!!
Anonymous
Fantastisk  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Til dere som arrangerte denne samlingen Elin, Marie, Laila og Inger Lise.

Det har gått noen dager, for å lagre indre bilder og inntrykk og det å bli kjent med seg selv på en ny måte. Det var med blandede følelser og spenning jeg reiste til Mesnabakken til en magisk helg. Og det ble det – kjempe energier, og trommereiser, full fres i dans, og mange hyggelige mennesker.

Ord kan ikke beskrive hva jeg sitter igjen med, etter trommereisene og ellers av inntrykk. Jeg må nok i framtiden ta det frem, og jobbe med det som kom. Nesten litt for spuki / skummelt å skrive om dette nå. En bit av en større brikke kom på plass. Jeg får si som ungdommen sier; SPESIELT.. SPESIELT...., som når noe nytt og ukjent dukker opp.

Utrolig koselig å bli kjent med dere alle sammen.
fargerik
GjenopprettetMedlem
Takk for de flotte tilbakemeldingene  :wub:

Siden dette var så vellykket, både for deltakerne og for kurslederene, planlegger vi flere sånne helger. Det kommer også flere kursledere til, slik at det varierer hver gang hvem som leder.

Følg med på "hendelser", der legger jeg inn disse helgene ettersom.

Inger Lise