Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg fikk en gladmelding fra Laila på Mesnabakken!

Bente Brunvoll har takket ja til et helgekurs 15- 17 juni
med transepositurer!
Det kommer mer info etter hvert...
Her finns det å lese om transepositurer så lenge...
http://sjamanensverden.no/GjenopprettetMedlem

Kunne tenke meg det... hehe
Anonymous
Forlokkende....langsomt hales jeg ut av hiet....så vi får se...
GjenopprettetMedlem
For dere som ikke har opplevd stedet......
Det hviler en ro og harmoni, og noen særdeles skjønne energier over dette stedet, og naturen rundt!
Her er litt info om selve stedet...
http://www.mesnabakken.no/GjenopprettetMedlem
Glemte en detalj....
For å få mest utbytte av kurset... ( etter tips fra Bente),er det en stor fordel å ha en viss erfaring med meditasjon...
og/eller trommereiser... det å klare å gi seg hen...slippe sjelen fri... ( eller hvordan det nå funker...

)
GjenopprettetMedlem
Betyr det at ein må vere utlært?? Eg er reisande,men mediterer som ei kjærrring.

GjenopprettetMedlem
Transepositurer hører vel med i sjamanistiske teknikker for viderekomne nybegynnere.
Jeg har såvidt vært borti det, det er ikke bare enkelt å falle i transe mens man holder en helt bestemt positur, hvis man ikke har litt erfaring, sånn at man ihvertfall vet at en
kan reise.
At man mediterer som ei kjerring...er det negativt?
Hilsen mediterende og reisende kjerring

GjenopprettetMedlem
"Inger Lise":
Transepositurer hører vel med i sjamanistiske teknikker for viderekomne nybegynnere.
Jeg har såvidt vært borti det, det er ikke bare enkelt å falle i transe mens man holder en helt bestemt positur, hvis man ikke har litt erfaring, sånn at man ihvertfall vet at en kan reise.
At man mediterer som ei kjerring...er det negativt? 
Hilsen mediterende og reisende kjerring 
Det er vel som med sport og sex,noko kjem enkelt,anna tek tid?
Eg hadde berre lyst å lære transepositurar,eg.
Ja,eg hakje gått masse kurs,og kjærring var fordi eg vart lei meg.

Eg får heller lære meg om tungetale,som Goodman også forska på.
GjenopprettetMedlem
Du trenger ikke å ha gått masse kurs. Klarer du å dra på trommereise, er du kvalifisert
Grunnen til at jeg vil være med på dette, er fordi jeg vet Bente har masse erfaring og kunnskap, og fordi positurene er fra gamle helleristninger... gammel kunnskap som bringes inn i nåtiden

GjenopprettetMedlem
Jamen,då burde eg absolutt vere med!

Ingenting er tilfeldig.