Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Har netopp sett en utrolig fin film som jeg varmt vil anbefale. Filmen heter The Fountain. Filmen er visuellt vakker, har fin musikk, en historie som jeg synes var utrolig god og er full av sjamanistiske overtoner. Slutten tok meg med på en reise som utfordret fantasien og det abstrakte. Hadde til og med fått med seg en god porsjon kjærlighet oppi det hele uten at det blir klissete. Denna filmen var bedre enn kinder egg, for å si det sånn. Dere kan lese mer om filmen her:
http://www.imdb.com/title/tt0414993/
God opplevelse

GjenopprettetMedlem
Takk for tips!!!
Skal se den der jeg.
Det lages så mye dritt nå at jeg gidder nesten ikke se spillefilmer mer..... Litt trist det, går ann å lage "gode" filmer...
GjenopprettetMedlem
Har nettopp sett filmen The Fountain,og er enig i at det er ein vakker historie,visuelt og innholdsmessig.
Sjølvsagt måtte eg pusse nasen undervegs,men historien nærer også tanken om at det fins ubevisste samanhengar i tilværelsen.Slikt me alle kan ane,men ikkje kan setje ord på.Undervegs.