Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig Ă„ logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Da er vi inne i astma og allergi-sessongen igjen for mange... i den forbindelse lurer jeg pĂ„ om Norges allergi og astmaforbund er betalt av legemiddelindustrien i forbindelse med rĂ„dene de gir til personer med disse problemene, i media ? Mye kan tyde pĂ„ det ettersom det viser seg at akupunktur og enkelte andre sĂ„kalte alternative metoder (hvis du ikke stapper i deg gift i pilleform er det alternativt :biggrin:) har enormt gode resultater. Jeg hadde astma og allergi i flere Ă„r for flere Ă„r siden, og gikk pĂ„ medisin pga det. Etter noen fĂ„ behandlinger med akupunktur var absolutt alle plager vedr. astma og allergi vekk. Tok mange tester vedr. dette i forbindelse med min karriere som yrkesdykker og ingen av testene viste at jeg har noen form for astma lenger. Min nĂ„ 8-Ă„rige sĂžnn hadde astma -og allergiplager fra sin tidligste alder. I visse perioder var han innlagt pĂ„ Haukeland Sykehus og fikk intensiv behandling for astmaen- ble "helbredet" med medisiner selvsagtÂ

. Han fikk tidligere i Ă„r lysakupunktur og han har nĂ„ ikke astma eller allergi mer - han har kuttet ut all medisinering...At akupunktur har veldig gode resultater pĂ„ dette omrĂ„det vet selvsagt dette Astma og allergiforbundet (de kan jo ikke ha sovnet pĂ„ 70-tallet og sover fortsatt ?Â

) veldig godt men de rĂ„der deg kun til Ă„ kjĂžpe medisiner (gjerne fra novartis...hos den lille kjekke bedriften der den norske stat er deleier med 6 milliarder i aksjer fra oljefondet vĂ„rt - og det utgjĂžr 0.6 % av den totale aksjeportefĂžljen til NovartisÂ

)...jeg har ihvertfall ikke sett noe annet media ihvertfallÂ

Er det noen andre her som har erfaring vedr. astma og allergi ?
Anonymous
Det heter LĂ€kemedelsINDUSTRI for a reason ya know.
Det finns med all sĂ€kerhet botemedel mot cancer, men varför sĂ€lja ĂN dos och bota nĂ€r du kan sĂ€lja BROMSMEDICINER som man mĂ„ste köpa hela livet..? Det tjĂ€nar man mer pĂ„.
Samma med diabetes, ingen diabetiker fÄr höra att de kan bota/stÀvja sin diabetes genom att lÀgga om kosten till en mer naturlig köttÀtarkost och slopa alla socker/stÀrkelseprodukter. Varför, för att matINDUSTRIN ofta Àr i maskopi med lÀkemedelsINDUSTRIN. I stort sett 90% av vÄr mat i affÀren innehÄller socker och saknar nÀring (det Àr kun energi till drönarna) ---- fy fan, vi lever i ett samhÀlle som utnyttjar oss enkom för vinning, ger oss energi-socker-mat bara för att vi ska orka genom dagen och jobba Ät dom, och sen nÀr (inte OM) vi blir sjuka sÄ slÄr de mynt av det ocksÄ... jag vill inte vara med i Klubb SamhÀllet nÄ mer. Vem vill flytta ut i skogen med oss??
Det Àr en ond industri detta, som inte ALLS har vÄrt vÀl och ve i tankarna dÄ de spyr ut sina sabla kemikalier.
USCH!
TH

MAS
GjenopprettetMedlem
Hei Geronimo
Jeg har hatt (eller hadde) eksem, allergi og astma i hele mitt liv. Jeg opplever ogsÄ at jeg har fÄtt veldig god hjelp av alternativ medesinen. Jeg har ogsÄ gode erfaringer med akupunktur, men ogsÄ sammen med urter. Brennesle og hagetimian er to urter som jeg synes har en fantastisk virkning for meg. Jeg bruker dem i teuttrekk. Jeg bruker ogsÄ Svarthyllblomst, Krossved, PraktskjoldbÊrer, Solhatt og ÞyentrÞst.
Brenneslen, timian, krossved og solhatten gjĂžr pusten min bedre. Mens Kamille demper betennelse.
PÄ eksemen fikk jeg god hjelp av peppermynte og vassarve. Jeg laget salve av urtene. Kamille er ogsÄ fin pÄ eksem.
RITA
AdsBot [Google]
Jeg fikk rÄd av Gunilla (

) Ä bruke blomsten "Natt-ogDag" (vill stemorsblomst) pÄ min datters atopiske eksem
Anonymous
Takk for mye god informasjon
trÄder som dette er veldig bra, jeg har ogsÄ en datter med allergi,er det noen gode akupunktÞrer som kan anbefales?
GjenopprettetMedlem
"siv":
er det noen gode akupunktĂžrer som kan anbefales?
...jeg anbefaler deg Ä sjekke pÄ nettet, i Gule sider og tilsvarende sider. Se etter "klassisk akupunktur", de har ihvertfall lengst utdanning...eller hÞr med andre om de kjenner til noen...nÄr du fÞrst begynner Ä snakke med folk om alternativ behandling sÄ er det faktisk mange som har fÄtt hjelp pÄ den mÄten...ellers vil jeg benytte anledningen til Ä takke for mange flotte innlegg pÄ denne trÄden...inkl. ditt siv...

GjenopprettetMedlem
"trumman":
Det finns med all sÀkerhet botemedel mot cancer,
...jepp trumman, det finnes og det er bl.a. B17 som du finner i aprikoskjerner. FÄr du kjÞpt det i Norge ? Nei- ikke hva jeg vet men du fÄr kjÞpt det fra USA...sjekk ut "apricot kernels + cancer" pÄ nettet...
Her er en trÄd pÄ norsk - anbefaler dere Ä lese dette (som er skrevet pÄ norsk) :
http://www.fritthelsevalg.org/htmlsite/ ... n=1&id=430
...det er helt rett trumman...vÄr stat vil ikke vÄrt beste nÄr det gjelder helse...